Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@15:03:07 GMT

آغاز تدوین فیلمی با موضوع خلیل عقاب

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۲۶۳۸

آغاز تدوین فیلمی با موضوع خلیل عقاب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این فیلم را «کوروش کبیری» تهیه و کارگردانی کرده و بازیگرانی چون رضا صفایی، محمد متوسلانی، عزت الله رمضانی فر، سلمان فرخنده  مهوش وقاری، محسن قاضی مرادی، محمد برسوزیان، بابک نوری، بهروز چاهل و ... حضور پیدا کرده اند. در این اثر به ثبت خاطرات هنرمندان سینمای ایران از این ورزشکار ارزشمند و نیز بیان داستان زندگی او توسط خودش پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت روایت داستان او شاید این روزها بیشتر به چشم می آید که در نهایت تنهایی  زندگی را می گذراند.

«اسم من خلیل عقاب است» به زندگی خلیل عقاب پهلوان و ورزشکار ایرانی و دارنده دو رکورد گینس پرداخته است. در این فیلم و در سکانس پایانی آن بیش از ۱۰۰  بازیگر سینمای ایران و هنرمندان سیرک از کشورهای ایتالیا و روسیه حضور داشته اند. از دیگر آثار کبیری می توان به پول سیاه، آسمان آبی، اولین فیلم نوستالژی سینمای ایران (تاراج) اشاره کرد که ساخت آن هفت سال به طول انجامیده است.   

اسم خلیل عقاب در ۶۵ سالگی در گینس ثبت شده است. از دیگر عوامل این فیلم می توان به مدیر فیلمبرداری : آرش زنگیشه ای تدوین: مهرداد اکبری، طراح گریم: مینا بابایی، موسیقی: عرفان کارن، خواننده: شهرام ساجدی  اشاره کرد.

کد خبر 536306 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران سینمای ایران خلیل عقاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران

به‌گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، از مجموع ۴۵ اثر متقاضی شرکت در پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که با هدف حمایت حرفه‌ای و ارتقاء سطح کیفی آثار کوتاه مستند، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، تعداد ۵ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

اسامی آثار راه‌یافته به صحن پیچینگ مستند کوتاه به شرح زیر است:

 ریشه در کوهستان / آرمان قلی‌پور از شهرکرد

 بیمارستان درختان / شروین وحدت از تهران

باغ / فرود عوض‌پور از خرم‌آباد

 صنوبر / رضا اکبریان گالشکلایی از ساری

 روزی که محیط‌بان گریست / هادی شریعتی از نجف‌آباد

مرحله نهایی این رویداد در قالب جلسه پیچینگ حضوری، روز ۴ شنبه مورخ ۱۹ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی موفق به عقد قرارداد تولید اثر خود تا سقف ۳ میلیارد ریال با انجمن سینمای جوانان ایران خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • چهره‌های مشهور ادبیات که مست عشق پارسا پیروزفر را دیدند | میرجلال‌الدین کزازی: از آغاز تا انجام، شادمان و خشنود بودم...| تصاویر
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • لحظه شکار جالب ماهی درنده (فیلم)
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد