Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@03:02:55 GMT

احداث دو هتل جدید در محدوده مرکزی پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۳۰۲۳

احداث دو هتل جدید در محدوده مرکزی پایتخت

جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل و با طرح احداث دو هتل جدید در محدوده مرکزی پایتخت موافقت شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی  اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج در این باره گفت: در این جلسه طرح احداث دو هتل در محدوده مرکزی پایتخت ( واقع در منطقه شش ) مورد بحث و بررسی اعضاء قرار گرفت که پس از توضیحات شهردار منطقه و مشاور، با این طرح موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از این هتل ها در محدوده خیابان استاد نجات الهی و دیگری به شکل هتل آپارتمان در محدوده خیابان یوسف آباد واقع شده است.

اشراقی گفت: همچنین با توجه به لزوم رویکرد همبادسازی و رعایت خط آسمان در ساخت ساز ها، قرار شد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در این خصوص، دستورالعمل واحدی را تهیه و به کمیسیون ماده پنج ارائه کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احداث هتل محدوده مرکزی پایتخت کمیسیون ماده پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت