Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون های ملی دندانپزشکی، ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور و ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور چهارشنبه ۸ مردادماه و در سه حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران (مرکز طبی) و مرکز سنجش آموزش پزشکی به صورت الکترونیک و دانشگاه علوم پزشکی ایران بصورت کاغذی برگزار شد.

در آزمون ملی دندانپزشکی ۲۷۶ نفر، در آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور ۱۲۳ نفر و در آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور ۱۳۳ نفر شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی کلید اولیه سئوالات آزمون ملی دندانپزشکی، آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور، آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور هفته آینده منتشر می شود.

کد خبر 4988380

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون گروه علوم پزشکی داروسازی دندانپزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی ارزشیابی آموزشی ویروس کرونا سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری پروتکل های بهداشتی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی دانشگاه ها دانشجویان آموزش مجازی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانش آموختگان داروسازی خارج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد. او به خاطر انتشار ویدئوهایی نامتعارف با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف فرهنگی این کشور، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است. در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیوهایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد. عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

کد خبر 847462 برچسب‌ها فرهنگ خبر مهم هنر عراق

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ سه‌شنبه منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور