Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی با اشاره به اینکه در ایام مرحله دوم رزمایش مواسات تا ابتدای هفته دفاع مقدس بیش از 2 هزار جهیزیه با مشارکت خیران و مردم تهیه و توزیع خواهد شد گفت: تأمین اجاره مستمندان، مرمت و تکمیل ساخت خانه های محرومان در حاشیه شهر و روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد روحانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون اقدامات برنامه‌ریزی شده در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: اقدامات ارزنده‌ای در سطح پایگاه‌ها توسط بسیجیان در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون مواسات صورت گرفته است و به مناسبت عید قربان نیز قربانی و توزیع گوشت برای محرومان در سطح استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به 1100 قربانی در سطح استان به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: با حضور بسیجیان به صورت گسترده تأمین و توزیع جهیزیه در شهرستان ها در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: در ایام مرحله دوم رزمایش مواسات تا ابتدای هفته دفاع مقدس بیش از 2 هزار جهیزیه با مشارکت خیران و مردم تهیه و توزیع خواهد شد.

وی ضمن اعلام اینکه بیش از 20 هزار بسته های معیشتی در استان در این مرحله صورت می گیرد افزود: علاوه بر تهیه جهیزیه و بسته‌های کمک معیشتی، توزیع لوازم التحریر برای خانواده محرومان با آغاز سال تحصیلی در برنامه قرار دارد.

روحانی ادامه داد: باتوجه به استقبال مردم از ابتدای راه‌اندازی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در مرحله دوم این رزمایش، پیش بینی شده بیش از 250 هزار خانوار تحت پوشش قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار شهرستان های مختلف در مراسم قربانی استقبال خوبی داشتند افزود: ارتباط با مردم برای احصای مشکلات و کمبودها از طریق شبکه پایگاه‌های بسیج در سطح محلات، مساجد، اقشار مختلف و ادارات صورت می گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی تصریح کرد: بسیجیان بیش از پیش در فعالیت های جهادی حاضر هستند و برای جلوگیری از موازی کاری مجموعه های فعال و افزایش افراد تحت پوشش ثبت کمک‌های مردمی در سامانه سخا صورت می‌گیرد.

وی افزود: تأمین اجاره مستمندان، مرمت و تکمیل ساخت خانه های محرومان در حاشیه شهر و روستاها در دستور کار قرار دارد.

روحانی خاطرنشان کرد: کارگاه های ماسک به صورت حرفه ای با حضور بسیجیان فعال است تا علاوه بر تأمین ماسک بر اساس نیاز استان، مشکلی در افزایش قیمت آن رخ ندهد.

وی افزود: شبکه نیروهای جهادی در بسیج و همه شهرها و روستاها بسیار گسترده است که سرمایه‌ای برای انقلاب محسوب ‌می‌شود و همه در شبکه کمک های مومنانه حضور داشتند که نهادهای پشتیبان از این شبکه استفاده کردند لذا همین شبکه مردمی بسیج به کمک نهادهای پشتیبان می‌آید و تبدیل به مرکز و مرجعی برای محرومان و خیران شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله دوم رزمایش خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی