Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@04:39:02 GMT

مشهد چند معبر اصلی ناایمن و پرتردد دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۴۱۵۴

مشهد چند معبر اصلی ناایمن و پرتردد دارد؟

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : خلیل الله کاظمی اظهار داشت: براساس تاکیدات شهردار مشهد در زمینه ترویج فرهنگ رعایت حق تقدم عابران پیاده در چارچوب حقوق شهروندی و کاهش تصادفات منجر به جرح و فوت ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله مناسب سازی و ایمن‌سازی تقاطع‌ها و معابر پرتردد در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در همین راستا سال گذشته با همکاری پلیس راهور، حدود ۶۱ معبر شامل ۲۸ تقاطع و ۴۲ گذرگاه نا ایمن شناسایی و به صورت اجرای رنگ، یا تایل‌گذاری با نصب چراغ و تابلوهای ترافیکی وهزینه حدود۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ایمن سازی و مناسب سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح امسال نیز ۶۲ معبر ناایمن و پرتردد با همکاری پلیس راهور مشهد شناسایی شده که در طول سال ۹۹ ایمن‌سازی و مناسب سازی خواهند شد.

کاظمی ادامه داد: از این تعداد، ۱۵ گذرگاه و تقاطع در منطقه یک، ۸ تقاطع و گذرگاه درمنطقه دو،۴ گذرگاه و تقاطع در منطقه سه، ۴ گذرگاه و تقاطع در منطقه چهار،۳ گذرگاه و تقاطع درمنطقه پنج وشش، ۲ تقاطع و گذرگاه در منطقه هفت، ۸گذرگاه وتقاطع درمنطقه هشت، ۶ گذرگاه وتقاطع در منطقه نه، ۲ گذرگاه و تقاطع درمنطقه ده،۴ گذرگاه و تقاطع در منطقه یازده،۲ گذرگاه و تقاطع درمنطقه دوازده و ۳تقاطع و گذرگاه در منطقه ثامن ایمن سازی خواهند شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای ایمن سازی، مناسب سازی، نصب چراغ فرمان، علائم راهنمایی و دوربین ثبت تخلفات در این ۶۲ گذر و تقاطع ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

48

کد خبر 1416801

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی مناسب سازی ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۵۰ معلم نمونه منطقه تبادکان مشهد

دریافت 42 MB

تصویربردار: زهرا غفوریان

کد خبر 6094860

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • (تصاویر) بازگشت تیم ملی فوتسال افغانستان به مشهد پس از تاریخ‌سازی
  • تجلیل از ۱۵۰ معلم نمونه منطقه تبادکان مشهد
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب