Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه 650 پرونده برای این بیمارستان مطرح بود که طی 9 ماه گذشته تعداد پرونده ها را به 12 مورد رسانده ایم، گفت: معوقات پرسنل بیمارستان به مرور زمان پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی خسروی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از آبان ماه سال 98 بیمارستان امام خمینی (ره) به ما واگذار شد، گفت: 315 پرسنل از دوره گذشته در این مجموعه فعالیت داشتند و تا به امروز نیز فعالیت این قشر ادامه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه یکی از مشکلات این بیمارستان نداشتن تعرفه غیردولتی بوده است، اظهار کرد: در این مدت هیچ نیرویی کم و زیاد نشده است، و همان تعداد برقرار است، البته ممکن است گروهی به دلایلی سمت خود را رها کرده باشد و نیروی جدید جایگزین شده، اما اخراج از سمت ما انجام نشده است.

دانشگاه امام خمینی طی 9 ماه اخیر تحت مدیریت جدید فعالیت می‌کند و در این مدت هیچ تعدیل نیرویی نداشته است.

 

خسروی با اعلام این موضوع که 10 هزار ساعت اضافه کاری توسط بیمارستان امام خمینی پرداخت می‌شود، بیان کرد: شهر به اندازه کافی مشکلات متعددی و درگیری‌هایی دارد، ما سعی کردیم طی مدت زمان 10 ماهه تعرفه خصوصی را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه 60 پرسنل این بیمارستان قرارداد خصوصی دارند، تصریح کرد: مابقی نیروها قراردادهای یک ماهه دارند، البته تعویق مطالبات با پرسنل وجود دارد و به مرور زمان معوقات نیز پرداخت خواهد شد.

خسروی با اشاره به اینکه بسیاری از مسؤولان برای تحقق فعالیت این بیمارستان اقدام کرده اند، اشاره کرد: بسیاری از اقدامات را نیز از تهران پیگیری کردیم و خوشبختانه امروز به صورت صد در صدی آمادگی پذیرش بیمار را داریم.

انجام عمل جراحی لاغری برای اولین بار در البرز

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه خدمات خصوصی در این بیمارستان به صورت کامل ارانه خواهد شد، اضافه کرد: برای مثال برای اولین بار در استان البرز جراحی لاغری را خواهیم داشت. همچنین 6 اتاق عمل آماده فعالیت در این بیمارستان را دارد.

این مقام مسؤول گفت: ماه گذشته بالغ بر 89 عمل جراحی در این بیمارستان داشته ایم، همچنین 33 زایمان 89 ارتوپدی در این بیمارستان صورت گرفته است.

خسروی از راه اندازی بخش قلب خبر داد و افزود: همچنین ccu های این بیمارستان آمادگی پذیرش بیماران را دارد؛ همچنین بیمارستان امام خمینی(ره) نخستین بیمارستان بخش خصوصی در البرز بود که پذیرش بیماران کرونایی را انجام داد.

رئیس بیمارستان امام خمینی با اشاره به اینکه گفته شده 25 درصد بیمارستان به بیماران کرونایی تعلق دارد، تصریح کرد: اگر بیمار کرونایی وارد یک بیمارستان شود تمام مجموعه درگیر می‌شود.

خسروی یادآور شد: آرزومندم به این درجه نرسیم که بیماران کرونایی رو به افزایش باشند، چرا که با ادامه این روند اقتصاد درمان کشور با شکست مواجه خواهد شد.

اگر روند شیوع بیماری کرونا رو به افزایش باشد اقتصاد درمان کشور شکست خواهد خورد.

 

وی با اشاره به اینکه گروهی نمی خواهند باور کنند بیمارستان راه اندازی شده است، اظهار کرد: با تمامی پرسنل صحبت کردیم و قرار شد با صبر به مطالبات و معوقات خود برسند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) از تمدید قرار داد با بیمه‌های کشور خبر داد و یادآور شد: پیش از آغاز فعالیت 650 پرونده برای این بیمارستان مطرح شده بود که آبان ماه سال 98 تا به امروز درگیر رفع و رجوع مشکلات هستیم و موارد پرونده‌ها را به 12 مورد کاهش داده ایم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی بیمارستان استان البرز معوقات رئیس بیمارستان امام خمینی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار کرد: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای صورت گیرد.

رئیس شورای قضائی استان یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مساله چای سنواتی نباید موجب خدشه دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

وی حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان نمود و افزود: اراده همه مسؤولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

این مقام ارشد قضائی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده اضافه کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد و چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء گردد.

کد خبر 6090030

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم