Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس حوزه قضائی شهرستان سیب و سوران از سردخانه‌ها و انبار‌های مواد غذائی این شهرستان بازدید کرد و معدوم کردن ۵۰۰ تن ماهی حلوا در این شهرستان خبر داد. تاریخ انتشار: 23:00 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۵۷۰

خبرگزاری میزان - مجید امام وردی رییس حوزه قضایی شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان به همراه رییس سازمان دامپزشکی و رییس شبکه بهداشت شهرستان، از سردخانه‌ها و انبار‌های مواد غذایی این شهرستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه این بازدید از معدوم کردن ۵۰۰ تن ماهی حلوای فاسد در این شهرستان خبر داد و گفت: این انبار‌ها ظرفیت نگهداری ۲۰ هزار تن مواد غذایی را دارا هستند و در این انبار‌ها بیشتر مرغ و ماهی نگهداری می‌شود و تنها سردخانه مواد غذایی در شهرستان سیب و سوران است.

بیشتر بخوانید: ۱۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در ماهان کشف و معدوم شد

امام وردی حمایت دستگاه قضائی از سرمایه گذاران و تولید کنندگان در این شهرستان را اعلام کرد و افزود: ما در دستگاه قضائی با تمام قوا از تولید کنندگان و سرمایه گذاران حمایت می‌کنیم و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان یکی از الویت‌های دستگاه قضائی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معدوم کردن شهرستان سیب و سوران انبار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز