Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

هادی ساعی درباره انتخابات پرحاشیه این کمیسیون اظهار داشت: هر انتخابات و رقابتی این موارد را دارد. بحث‌هایی درباره قوانین بود که من گفتم باید اجرا شود. بحث‌ها فنی و کارشناسی بود. دوستان اطلاعی نداشتند. من اشراف زیادی به آیین‌نامه داشتم چون خودم در جریان آن بودم.

اخبار ورزشی- وی درباره اینکه تنش‌ها زیاد بود، گفت: این از عدم اطلاع دوستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینگونه نبود که فقط یک نفر بیاید رای بدهد.

رئیس کمیسیون ورزشکاران درباره اینکه کیکاووس سعیدی در نشست گفته بود شما بیایید جای من بنشینید، نظرتان در این باره چیست، خاطرنشان کرد: چون آیین‌نامه‌ به تصویب نرسیده بود و قرار بود بدون تاییدیه انتخابات برگزار شود. دوستان در کمیته تلاش کردند تاییدیه را بگیرند و در زمان برگزاری انتخابات گفتند IOC آیین‌نامه را تایید کرده است.

ساعی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه یک ورزشکار ووشو هم دوپینگی شد چرا این موضوع شب قبل از انتخابات مشخص می‌شود و آیا دلیل خاصی دارد، تصریح کرد: بله معلوم است. اینها می‌خواستند انتخابات را به سمت دیگری ببرند. من نمی‌خواهم اسم ببرم. وقتی آیین‌نامه‌ای تاییدیه ندارند و می‌خواهند طبق آن انتخابات را انجام دهند ایراد دارد. من پای این آیین‌نامه را امضا کرده بودم و انتظار داشتم آقای سعیدی از حرف‌های من دفاع کند. او خودش عضو هیات اجرایی است و این آیین‌نامه را امضا کرده بود.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که چرا انتخابات در آن روز برگزار شد، گفت: یک ماه قبل آیین‌نامه در هیات اجرایی تصویب شده و به IOC ارسال شده بود.

وی درباره اینکه چرا هیچ جلسه‌ای قبل از انتخابات برگزار نشد، عنوان کرد: اگر کمیته همان اول تاییدیه را می‌گرفت مشکلی نبود. بحث ما کارشناسی بود. من نه بحثی با بهداد سلیمی دارم نه عباسعلی. موضوعی که من مطرح کردم کارشناسی و فنی بود. وقتی کمیته می‌دانست این انتخابات هست باید تاییدیه را می‌گرفت تا مشکلی پیش نیاید. بعد از تاییدیه انتخابات برگزار شد و مشکلی هم وجود نداشت.

ساعی درباره اختلافات کمیسیون ورزشکاران که در گذشته هم وجود داشت، اظهار داشت: در گذشته هم مشکلی در کمیسیون نداشتیم. تمام اختلافات بیرون از کمیسیون تزریق می‌شد. اینکه جلسات لغو می‌شد و برخی از اعضا نمی‌آمدند، موضوع تمام شده است. بنا این است همه دست در دست هم بگذاریم و با رفاقت کار را پیش ببریم. ورزشکاران با هم مشکلی ندارند، سیاسیون هستند که ورزشکاران را مقابل هم قرار می‌دهند. ورزشکاران فهماندند که می‌خواهند به ورزش کمک کنند. امیدوارم آنها از کار خود دست بردارند. فشار روی یکی از اعضا زیاد بود و آن شخص هم مصاحبه کرد و گفت ناامید شده است. نمی‌خواهم نبش قبر کنم. باید دست به دست هم بدهیم کار ورزشکاران را جلو ببریم.

وی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد درباره اینکه به نظر می‌رسید تاییدیه از قبل آمده و در روز انتخابات اعلام شده، گفت: خیر. من در جریان هستم که نیامده بود. دوستان تلاش کردند این تاییدیه را بگیرند که این اتفاق افتاد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک بهداد سلیمی کمیسیون ورزشکاران بهداد سلیمی هادی ساعی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • اما و اگرهای فروش اینترنتی دارو
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه