Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم مهاباد در مجلس با اشاره به اینکه احداث فرودگاه مهاباد از سالیان گذشته مورد مطالعه قرار گرفته است گفت: دولت به خاطر کمبود منابع مالی، نتایج احداث آن را تاکنون ارائه نداده و پس از نتیجه مطالعات، روند اجرایی آن آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه کمیته‌های تخصصی در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از چهار به 13 افزایش یافته است اظهار داشت: هم اکنون این کمیته‌های به صورت جزئی وارد مسائل مختلف کشاورزی شده و مسائل مختلف را احصاء و آن را به صحن علنی کمیسیون می‌برند و در آنجا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در نهایت اگر نیاز به قانون‌نویسی باشد، طرحی نوشته و به صحن علنی وارد می‌شود و اگر نیاز به نظارت داشته باشد، نظارت گسترش می‌یابد تا مشکلات به تدریج کاهش یابد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای در ادامه با اشاره به اینکه مطالعات مربوط به فرودگاه مهاباد تاکنون اعلام نشده است گفت: این فرودگاه بین بوکان، میاندوآب و مهاباد بوده و به صورت یکسان با محل فاصله دارند اما جزو اراضی مهاباد بوده و در نظر است که در آخرین منتهاعلیه زمین‌های روستاهای مهاباد احداث شود.

کنارگذر اصفهان از آزادراه نطنز تا فرودگاه همزمان با عید غدیر افتتاح می‌شودابلاغ مصوبه تعیین فرودگاه کیش به عنوان فرودگاه بین المللی

وی با اشاره به اینکه احداث فرودگاه مهاباد از سالیان گذشته مورد مطالعه قرار گرفته و تاکنون نتیجه نداده است بیان کرد: دولت به خاطر کمبود منابع مالی، نتایج احداث آن را تاکنون ارائه نداده و پس از اینکه مطالعات نتیجه داد، روند اجرایی آن پیگیری می‌شود.

به گزارش تسنیم، به گفته نماینده مهاباد، فاز اول مطالعات مربوط به فرودگاه، بررسی مکان‌یابی و فاز دوم نیز به زیرساخت‌های این فرودگاه مربوط می‌شود و در حال حاضر، فاز اول آن در حال مطالعه است. 

به گفته وی،جمعیت سه شهرستان مهاباد، بوکان و میاندوآب حدود یک میلیون نفر است و احداث این فرودگاه در جنوب آذربایجان‌غربی، هم از لحاظ اقتصادی می‌تواند مفید باشد و هم این‌که مشکل حمل‌ و‌ نقل هوایی مردم در جنوب استان آذربایجان‌غربی را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/7548/س

R7548/P/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... نقص فنی عامل بازگشت پرواز شیراز به فرودگاه مشهد ابلاغ مصوبه تعیین فرودگاه کیش به عنوان فرودگاه بین المللی کنارگذر اصفهان از آزادراه نطنز تا فرودگاه همزمان با عید غدیر افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نقص فنی عامل بازگشت پرواز شیراز به فرودگاه مشهد ابلاغ مصوبه تعیین فرودگاه کیش به عنوان فرودگاه بین المللی کنارگذر اصفهان از آزادراه نطنز تا فرودگاه همزمان با عید غدیر افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ جلالی: یک امتیاز هم ما را در جدول نگه داشت/ به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم ۳ پاشازاده: گفته بودم حرفم را در زمین می‌زنم/ فقط مرا ترور نکردند! ۴ فکری: بازیکنانم فکر می‌کردند می‌توانند به راحتی از گل‌مان دفاع کنند/ بازی روی چمن مصنوعی بیشتر به ضرر ماست تا تیم میهمان ۵ نکونام: بعد از ۴ بازی آینده برای فصل بعد برنامه‌ریزی می‌کنیم/ هم ما استرس داشتیم و هم گل‌گهر ۶ گل‌محمدی: تیم برتر زمین بودیم و نشان دادیم که بی‌جهت قهرمان نشده‌ایم/ با تمام قدرت به کارمان در لیگ ادامه می‌دهیم ۷ ۸۰ درصد معتادان متجاهر جمع‌آوری برای چندمین بار دستگیر شدند ۸ نماینده مردم اهر و هریس: تورم و عدم نظارت‌ها بر بازار معیشت مردم را تضعیف می‌کند مهمترین اخبار استانها سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: شرایط خصوصی‌سازی در هفت‌تپه رعایت نشد / ‌پرداخت "معوقات" و نحوه "واگذاری" ‌پیگیری ویژه می‌شود + فیلم کرمان| زلزله ۴.۲ ریشتری لاله‌زار خسارتی نداشت خبر خوش استاندار گلستان/ آغاز "اکتشاف نفت" در گمیشان همزمان با هفته دولت امسال جلسه ویژه مسئولان خوزستان برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت‌تپه فردا برگزار می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم یک عضو ائتلاف فتح : آمریکا مقصر اصلی بحران برق در عراق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام داوود میرزایی  افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یک هزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای یک هزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران سال گذشته حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال وام خرید مسکن پرداخت و مسکن ۱۰۲ نفر از ایثارگران مناسب سازی شد.

وی اظهارکرد: ۴۳۹ نفر نیز سال گذشته به مراکز آموزش فنی وحرفه ای جهت حرفه آموزی معرفی شدند و ۲ هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکل های ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاه های هنرهای تجسمی، نمایشگاه های کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی گفت: «طرح سپاس» دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل با مشارکت تمام دستگاه های دولتی، دیدار مدیر کل در میز خدمت ارتباطات و مراجعه ۷۳۴ نفر، ملاقات عمومی و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی درسال گذشته بود.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری