Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها - رئیس شورای شهر کاشان ضمن تاکید بر لزوم شفاف‌سازی هزینه‌های اخذ شده از شهروندان کاشانی گفت: شهرداری و شورای شهر کاشان در شفاف‌سازی به درستی عمل نکردند. - اخبار استانها -

علی رسول‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه شفاف‌سازی نیازمند یک برنامه همه جانبه است، اظهار داشت: لازم است تا عملکر شهرداری، شهردار و شورای شهر بر اساس یک برنامه مدون و همه جانبه شفاف‌سازی لازم صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شفاف‌سازی اثرات خوبی در مجموعه مدیریت شهری دارد، افزود: اگر مدیران به آن باشند که اموراتشان را مقطعی بگذرانند و رعایت حال مردم را در همه شرایط نکنند، به نتیجه مطلوب در دوره مدیریتی خود نمی‌رسند و عملکرد مطلوبی ندارند.

رئیس شورای شهر کاشان ابراز داشت: ما برای اخذ عوارض از مردم تعرفه هایی داریم که باید تمامی این تعرفه ها و موارد برای شهروندان شفاف‌سازی شود و این مهم باید از طریق دفترچه‌های مربوطه و یا به صورت الکترونیک به سمع و نظر شهروندان برسد.

بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس در کمیسیون تدوین آیین‌نامهسازمان برنامه توپ تورم را به زمین سامانه نیما انداخت/لزوم شفاف سازی بانک مرکزی درباره عامل افزایش تورمنمایندگان به جای شفافیت در فضای مجازی آن را در فضای حقیقی دنبال کنند

وی با بیان اینکه مردم باید برای پرداخت به شهرداری از تمامی ریز پرداخت‌های خود مطلع شوند، گفت: در صورت تحقق این مهم مردم به شهرداری اعتماد می‌کنند در غیر این صورت اگر بخواهیم قسمتی را شفاف‌سازی کنیم و سلیقه‌ای عمل کنیم نتیجه مطلوبی را به دنبال ندارد.

رسول‌زاده با بیان یکی از مشکلات اساسی شهرداری کاشان قانون‌گریزی مقطعی است، تصریح کرد: این موضوع در گفتار و عملکرد در حوزه شفاف‌سازی نمی‌گنجد چراکه بخواهیم به بهانه اداره شهر از بخشنامه‌های ابلاغی سرپیچی کنیم در این صورت مجبور هستیم حقیقت را به مردم بازگو نکنیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورا به این موضوع ایمان نداشته باشند، به نتیجه مطلوب دست پیدا نمی کنیم، تبیین کرد: با کمال تاسف اعلام می‌کنم که نتوانستیم در شهرداری و شورای شهر نتوانستیم در حوزه شفاف‌سازی به شایستگی عمل نکردیم.

انتهای پیام/801/ت

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... جعفری: شفافیت بهترین اقدام برای مقابله با فساد و نفاق است محرم‌زاده: شفاف بودن نظر یک نماینده درباره مسائل ملی ضروری است میرمحمدی: شفافیت موجب افزایش اعتماد عمومی می شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جعفری: شفافیت بهترین اقدام برای مقابله با فساد و نفاق است محرم‌زاده: شفاف بودن نظر یک نماینده درباره مسائل ملی ضروری است میرمحمدی: شفافیت موجب افزایش اعتماد عمومی می شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۲ ایمنی برخی مجتمع‌های تجاری مشهد «حداقلی» است ۳ افتخارآفرینی دیگری از بانوان در کشور/ بانوی فرهیخته هرمزگانی را بیشتر بشناسید‌ ۴ جلالی: یک امتیاز هم ما را در جدول نگه داشت/ به مراتب امیدوارتر از گذشته هستیم ۵ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۶ توصیه پزشکان به افراد دارای بیماری زمینه‌ای/ در شهریورماه تزریق واکسن آنفلوآنزا تزریق کنید ۷ گزارش| سوءمدیریت و بی‌نظارتی بر بازار کردستان؛ گرانی بیداد می‌کند ۸ جولان دلالان در بازار زعفران خراسان‌رضوی/ زعفران‌کار از صادرات دلاری طلای سرخ بی‌بهره است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از علامه‌ای که نماد مبارزه با بی‌حجابی شد/ "بهلول گنابادی" که بود؟ محرومیت در قلب منطقه نفتی ایران/ ۸۰ درصد ‌جوانان رامشیری بیکارند / مردم ‌آب شرب ندارند گزارش ویدئویی| بیمارانی که شرمنده مدافعان سلامت شدند / روایت تسنیم از کرونایی‌های بستری در بیرجند‌ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: از ایفای نقش برجسته عراق در شرایط حساس منطقه استقبال می‌کنیم گزارش ۳ نماینده مجلس از حضور در جمع کارگران هفت تپه/ «گوش کارگران هنوز شنوای حرف حق است» «علاج تحریم»| ۱۰ پیشنهاد آل‌اسحاق برای پایان تحریم/ اگر قوی نشویم، تحریم تا ابد هست سلیمی‌نمین: جعل و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند/ جریان تحریف می‌گوید ما مقصر دشمنی آمریکا هستیم یک عضو ائتلاف فتح : آمریکا مقصر اصلی بحران برق در عراق است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر کاشان شورای شهر شفاف سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بخشنامه ارسالی مدیرکل امور موزه‌ها، تاسوعا و عاشورای حسینی، ۲۸ صفر، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، سالگرد قیام ۱۵ خرداد و ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی ابنیه تاریخی تحت پوشش این وزراتخانه در سراسر کشور تعطیل است.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اماکن تاریخی تحت پوشش شهرداری نیز روز شنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان گفت: بناهای تاریخی کاشان ازساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه پذیرای گردشگران خواهند بود و همه بناهای تاریخی در روز شنبه تعطیل است.

کد خبر 6095049

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود
  • اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است نه سامانه مودیان
  • بغزیان در گفت و گو با قدس: اعتراض طلافروشان به سامانه تجارت است که دارایی و موجودی انبار آنها را شفاف می کند
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟