Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: اگرچه انتصاب بانوان در پست های مدیریتی، تنها ملاک برای توانمندسازی آنان نیست، اما این موضوع مقدمه‌ای برای حضور فعال تر زنان در عرصه اجتماع است که با توجه به بافت اجتماعی استان، نگاه ویژه استاندار سیستان و بلوچستان و کارنامه عملکرد وی در این حوزه برای همیشه به یادگار خواهد ماند و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زینی وند در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان گفت: ویژگی اصلی و مهم مدیریتی مدیرکل قبلی امور بانوان که موجب ارتقاء جایگاه مدیریتی وی به فرمانداری نیز گردید؛ روحیه پرتلاش و پیگیر او بود که با حضور در جلسات مختلف، موضوعات مربوط به حوزه بانوان را تا حصول نتیجه پیگیری می کرد.

 وی خطاب به مدیر کل جدید با تاکید بر ادامه این روند عملکردی افزود: نگاه راهبردی به حوزه کاری همراه با برنامه از دیگر ویژگی های مدیر کل قبلی امور بانوان بود، به این ترتیب که راهکارهایی را تدوین می کرد و بر اساس آن پیگیر نتیجه بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مدیرکل قبلی امور بانوان در حوزه معرفی بانوان توانمند به حوزه سیاسی جهت انتصاب در پست های مدیریتی نقش اثرگذاری داشت.

گفتنی است؛ آیین تکریم و معارفه ی فریبا برنایی بجد و زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده ی استانداری با حضور استاندار سیستان وبلوچستان و معاونین وی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانوان سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی سیستان وبلوچستان امور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان می‌گوید: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در امور اجرایی شده است و این موضوع در انجام وظایف اداره کار نیز خلل وارد کرده است.

حمداله پاکدامن با اشاره به مکاتبات اخیر منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد از ما می‌خواهد در معرفی افراد جویای کار به شرکت‌ها دخالت نکنیم در حالی که این کار پیشتر در سامانه رصد در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد باید این مشکل را رفع کند اگر می‌خواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد این موضوع را اعلام کند. ما نمی توانیم با شرکت های مختلف ارتباط نداشته باشیم چرا که ذاتاً نمی‌توانیم از مسئولیت بازرسی، حفاظت و رسیدگی به امور کارگران به ویژه در بخش تعاونی خودداری کنیم این موضوع در قوانین منطقه آزاد هم پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند