Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: فشار برای انجام شعائر به روش همیشگی اگر با عواقب وخیم برای سلامت مردم همراه شود،ضربه‌ای تاریخی به عزاداری و روح مشارکت ایرانیان در این مراسم وارد خواهد کرد ناطقان: علی ربیعی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: « ما ایرانیان سال‌ها برای سیدالشهدا ‎عزاداری کرده‌ایم و شعائر را بجا آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزاداری تعطیل‌بردار نیست، اما فشار برای انجام شعائر به روش همیشگی اگر با عواقب وخیم برای سلامت مردم همراه شود،ضربه‌ای تاریخی به مراسم عزاداری و روح مشارکت ایرانیان در این مراسم وارد خواهد کرد. ‏

نکند خدای ناکرده جان انسانی بر اثر ‎کرونا گرفته شود و فرصت مشارکت در عزاداری‌های سال‌های آینده را نیابد.تردید ندارم که گسترش بیماری کرونا بر اثر عزاداری‌های بدون مراعات اصول بهداشتی،درد و تلخی نقدهای مجامع جهانی بهداشت وبدخواهان علیه دین و مذهب تشیع را نیز بر آنها خواهد افزود.»
منبع: ایسنا برچسب ها: محرم ، کرونا ، ناطقان ، عزاداری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محرم کرونا ناطقان عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079967 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • رئال مادرید - بایرن مونیخ دو رقیب همیشگی در اروپا؛ مروری بر تقابل های اخیر دو تیم
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در روستای بنگلایان بندرعباس