Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسن صفوی روز یکشنبه در نشست توسعه فعالیت های کتابخوانی در ندامتگاه تهران بزرگ (شهرری) افزود: سال گذشته در قالب برنامه های پایتخت کتاب ایران، ایجاد کتابخانه، اهدای کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی در ندامتگاه ها و مراکز بازپروری برگزار شد و سال جاری نیز این برنامه ها ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از جمله آموزش رشته های مختلف هنری برای مددجویان ندامتگاه ها و مراکز بازپروری ترک اعتیاد در دستور کار این اداره قرار دارد و با برطرف شدن بیماری کوید ۱۹ا، این فعالیت ها ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ری نیز در این نشست با اشاره به ایجاد کتابخانه رسمی در ندامتگاها گفت: تاکنون چندین باب کتابخانه ویژه مراکز بازپروری ایجاد شده و تقویت این کتابخانه ها در دستور کار سالیانه نهاد کتابخانه ها قرار دارد.

علی اکبر قربانی قربانی اظهار داشت: در بازدیدی که از کتابخانه های ندامتگاه تهران بزرگ داشتیم؛ آمار کتابهای موجود در کتابخانه های مجتمع قابل توجه بود و در این مباحث توجه ویژه به کتابها به لحاظ به روز بودن از اولویت برخوردار است.
وی افزود: طبق توافق انجام گرفته با مسئولین مجتمع؛ ابتدا از زندانیان از لحاظ محتوایی و نوع علاقه مندی به کتاب نظر سنجی شده و بر اساس اولویت های درخواستی و مورد تقاضای زندانیان در رابطه با کتابهابی مورد علاقه به مسئولین ارشاد و اداره کتابخانه ها معرفی می شود تا مطابق علاقه و سلیقه زندانیان کتابهای مناسب و به روز در اختیار آنان قرار گیرد.

در ادامه مسئولان فرهنگی ندامتگاه تهران بزرگ، ضمن تشکر از همکاری های فرهنگی، بر لزوم ارتقای برنامه های فرهنگی و هنری تاکید کردند و خواستار ادامه همکاری ها با حضور دستگاه ها کشوری شدند.

ندامتگاه بزرگ تهران در بخش فشافویه شهرستان ری واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری زندان فشافویه کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری زندان فشافویه کتابخوانی شهرستان ری زندان فشافویه کتابخوانی کتابخانه ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سبحان حسنی صبح شنبه در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: بنیاد شهید یک اداره خاص در جامعه ما است چراکه جامعه هدف این اداره افرادی هستند که از جان خود برای عزت آفرینی کشور گذشتند.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار خدمات مختلف به جامعه ایثارگران، برای اجرای فرهنگی ماندگار در جامعه تلاش کند، جامعه ایثارگران پشتوانه اصلی نظام هستند و امروز دشمنان به دنبال فاصله انداختن بیان جامعه ایثارگری از نظام هستند.

حسنی با اشاره به اینکه از ظرفیت گلزار شهدا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع به خصوص برای جوانان و نوجوانان استفاده شود، عنوان کرد: کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند روحیه جهادی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: با تمام ظرفیت و امکانات از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به خصوص برای اجرای برنامه‌های فرهنگی حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۰۲ هزار نفر در استان ایلام جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند، گفت: خدمات دهی مطلوب به جامعه هدف ایثارگران در استان نیازمند تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی ماندگار از جمله یادواره‌های شهدا، سه شنبه‌های شهدایی، پنجشنبه‌های شهدایی در سال جاری تقویت می‌شود، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان ایلام باید به تکالیف قانونی خود برای افزایش سطح معیشت جامعه ایثارگران در استان عمل کنند.

وی عنوان کرد: احداث خانه‌های ایثار از مهمترین اولویت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان است.

کد خبر 6089673

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند