Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه "مسکن ارزان قیمت در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می‌گیرد" گفت: اولویت مجلس توسعه اشتغال و کمک به اقشار آسیب‌پذیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در دیدار با مسئول کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت:  مسکن ارزان‌قیمت در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می‌گیرد و اولویت مجلس توسعه اشتغال و کمک به اقشار آسیب‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که تاکنون اقدامات مناسبی برای تأمین مسکن برای مددجویان انجام یافته است بیان کرد: قوانین مربوطه در راستای خودکفایی نیازمندان در دستور کار قرار دارد و بودجه امسال و سال آینده نیازمند اصلاح قوانین است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به این که ویروس کرونا آسیب‌پذیری مردم را مضاعف‌تر کرده است به همین منظور در راستای یاری‌رسانی به افراد آسیب‌دیده برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و انتظار می‌رود مشکلات آسیب‌دیدگان به حداقل برسد.

«علاج تحریم»| پورحاجت: رشد 50درصدی تولید مسکن تحریم را خنثی و بی‌اثر می‌کندنماینده مردم اهر و هریس: تورم و عدم نظارت‌ها بر بازار معیشت مردم را تضعیف می‌کندنماینده لاهیجان در مجلس: مردم در شرایط معیشتی سختی قرار دارند / آرامش را به زندگی مردم برمی‌گردانیمبدری تصریح کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره و اعطای زمین رایگان در این زمینه در دستور کار است و هدف ما حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و حل مشکلات اساسی این قشر را با همکاری کمیته امداد در دستور کار قرار داده‌ایم.

در ادامه حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز گفت: تمهیدات لازم در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر اولویت اساسی است و در این زمینه کمک به توانمندسازی و خودکفایی مددجویان برنامه‌ریزی اساسی است.

وی با اشاره به این که 3 هزار خانوار در استان اردبیل اجاره‌نشین هستند گفت: استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی همچون سمن‌ها و خیران اولویت اساسی برای تأمین مسکن مددجویان یک اولویت اساسی است که باید با تغییر رویکرد در این زمینه مسکن محرومان تأمین شود.

انتهای پیام/132/س

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... مشکل مسکن جامعه ایثارگری یزد برطرف می‌شود تداوم اختلال سراسری سامانه طرح ملی مسکن/ امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان وجود ندارد ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن به فرهنگیان استان بوشهر پرداخت می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مشکل مسکن جامعه ایثارگری یزد برطرف می‌شود تداوم اختلال سراسری سامانه طرح ملی مسکن/ امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان وجود ندارد ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن به فرهنگیان استان بوشهر پرداخت می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌طوفان شدید دلگان را درنوردید / خسارت به تیرهای برق، مغازه‌های شهر و لوله‌های آب + تصاویر ۲ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۳ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۴ گزارش| بی‌آبی در کنار کوه‌های دنا / مردم روستای «توت‌نده» ‌آب آشامیدنی ندارند ۵ گزارش|«مشکلات اقتصادی» اصلی‌ترین مانع ازدواج جوانان/ تهیه جهیزیه ناممکن شده است ۶ محرومیت در قلب منطقه نفتی ایران/ ۸۰ درصد ‌جوانان رامشیری بیکارند / مردم ‌آب شرب ندارند ۷ وعده ۱۰ ساله مسئولان برای تعیین تکلیف مسکن مهر اهواز کی محقق می‌شود؟+ اسناد ۸ توصیه پزشکان به افراد دارای بیماری زمینه‌ای/ در شهریورماه واکسن آنفلوآنزا تزریق کنید مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از علامه‌ای که نماد مبارزه با بی‌حجابی شد/ "بهلول گنابادی" که بود؟ گزارش| اقتصاد استان گلستان بوی " نفت" می‌گیرد؟ گزارش| زخم بی‌مهری مسئولان بر بنای تاریخی ۵۶۰ ساله در زنجان / ‌نفس کاروان‌سرای تاریخی نیک‌پی‌ به شماره افتاد مهمترین اخبار تسنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقشار آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست

نماینده کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس بیان کرد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است. - اخبار سیاسی -

مهدی عسگری نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مشکلات و مسائل موجود در کلانشهرها ، گفت: ریشه‌ی بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است

روندی که درصورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یافته‌های متعدد و تجربه در کشورهای مختلف نشان می‌دهد که کدام سبک زندگی و کدام الگوی مسکن و شهرسازی سازگاری بیشتری با آرامش آدمی دارد، گفت: تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد!حتی آزمایش‌های انجام شده بر روی موش‌ها نیز نشان می‌دهد که تراکم جمعیت (باوجود تأمین تمام نیازهای دیگر) به پرخاشگری، اصطکاک، افزایش مرگ و میر و نهایتا فروپاشی کامل جمعیت می‌انجامد.

نماینده کرج و فردیس در مجلس با بیان اینکه سندرم تراکم بلای جان کلانشهرها است،گفت: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است، که با وجود مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم، (افزایش 25درصدی مساحت سکونتگاهی کشور) تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

عسگری در همین راستا اضافه کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • پزشکیان : امروز در مجلس اولویت عده‌ای موضوع حجاب است/ این موضوع با زور و گشت ارشاد نتیجه‌ عکس خواهد داد
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی