Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: کمیته سوخت شهرستان تشکیل شد که بر لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت تاکید شد.

لو با اشاره به اینکه باید تدابیر لازم برای تأمین سوخت مورد نیاز تراکتور‌های کشاورزی فراهم شود افزود: کشاورزان به دلیل پایبندی که به نظام دارند با وجود همه مشکلات و وضعیت بحرانی که در زمینه تأمین سوخت با آن روبه‌رو هستند از مسئولان خواستند تا این مشکل را به صورت مسالمت‌آمیز پیگیری و برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری پور تصریح کرد: مسئولان زی‌ربط باید به درخواست‌های قانونی کشاورزان و مسالمت‌آمیز کشاورزان با تدبیر مناسب پاسخ دهند تا از گسترده‌تر شدن مشکلات آنان جلوگیری شود.

 فرمانداری شادگان گفت: چنانچه مواد سوختی ادوات کشاورزی مورد نیاز کشاورزان شادگان از طریق شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی به موقع تأمین نشود، تولید در این بخش به شدت آسیب می‌بیند و صدمات جبران‌ناپذیری به کشاورزان وارد می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عرضه سوخت تامین سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد

جورابلو ، با بیان اینکه ۳۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان گرمسار وجود دارد، گفت: جمعیت کثیری از مردم این شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به کار هستند که بحران خشکسالی و کمبود آب مهم‌ترین چالشی است که کشاورزان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تضمینی برای تأمین حقابه کشاورزان گرمساری از منبع دائمی حبله‌رود وجود ندارد، افزود: در شرایط کنونی بسیاری از کشاورزان این منطقه به دلیل کم‌آبی دچار خسارت شدند و مسئولان مرتبط باید در خصوص تأمین حقابه کشاورزان به جد ورود کنند.

رییس جهاد کشاورزی گرمسار با تأکید بر اینکه کشت محصولات کم‌آب‌بر در شرایط فعلی در دستور کار است، گفت: در سال زراعی گذشته به کشاورزان توصیه شد برای کشت بهاره، ذرت را به‌عنوان محصول کم‌آب‌بر جایگزین پنبه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو