Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی پور با اشاره به اینکه امسال طرح اوقات فراغت با شعار نشاط و معنویت برگزار می شود، گفت: طرح اوقات فراغت در ۲۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح اوقا ت فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان امسال با شعار اخلاق ، نشاط ومعنویت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: کودکان، نوجوانان و جوانان گروه‌های هدف برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند.

 

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما از برگزاری این برنامه‌ها جذب حداکثری نسل جوان به مساجد است، گفت: اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد جذب جوانان، شناسایی و پرورش استعدادها برگزار می شود.

 

ابدالی پور خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اکثر برنامه های اوقات فراغت در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: کلاس ها و دورهای آموزشی حضوری هم با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گزاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در شاخص های فرهنگی، هنری، قرآنی، جشنواره ها و مسابقات، کتابخوانی، دیدار با خانواده محترم شهدا و جانبازان برگزار می شود.

 

ابدالی پور بیان کرد: برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان  در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

وی با اشاره به اینکه 22 کانون معین در استان لرستان فعال شده است، افزود: کانون های فرهنگی هنری معین  هر کدام  20 کانون مسجد از لحاظ نرم افزاری و  فرهنگی پشتیبانی می کنند.

 

ابدالی پور اظهار کرد: کانون های معین موظف هستند، با بررسی نقاط ضعف و قوت کانون های فرهنگی هنری مساجد بپردازند و مشکلات کانون های مساجد تحت پوشش را رسیدگی کنند.

 

وی ادامه داد: ثبت آمار و اطلاعات کانون های فرهنگی هنری مساجد، برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری کانون ها در سامانه بچه های مسجد و برگزاری دوره های آموزشی، حمایت و پشتیبانی از برنامه های آنها از دیگر اقداماتی است که باید توسط کانون های فرهنگی هنری معین انجام شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، گفت: کانون های فرهنگی هنری معین بایستی به صورت مجازی اقدام به اطلاع رسانی و آگاهی سازی آنها در خصوص برنامه های اوقات فراغت"تابستانه فهما" نمایند.

 

وی با اشاره به نقش مساجد در رشد فرهنگی جامعه، افزود: تشکیلات مسجدی چون کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد، اگر به‌دنبال طیبه بودن است باید دائم در حال رشد و پیشرفت باشد.

 

ابدالی پور بیان کرد: در برنامه‎های مسجدمحور باید به اصل احیای کارکردهای مساجد برای محلات و مجاورین مساجد باشیم و در این راستا با برنامه‌ریزی مناسب گام برداریم.


وی با اشاره به این‌که برنامه‎های ویژه اوقات فراغت کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد لرستان از اول تیرماه سال‌جاری آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برنامه‌های ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت، متناسب با مخاطبین خاص در مسجد طراحی شده است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان اظهارکرد: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، به‌ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری معین شهرستان‌ها تلاش کنند که از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند.

 

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت فضای مجازی فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فرهنگی هنری مساجد استان لرستان کانون های فرهنگی و هنری مساجد اوقات فراغت کانون های فرهنگی برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اوقات فراغت برگزار می شود برنامه ها هنری معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

در استقبال از حضور کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کارگاه‌های هنری کتاب‌محور در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون استان قزوین برپا شده است.

در این کارگاه‌ها به سفارش مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار هنری سرامیکی با نقش‌هایی براساس محتوای کتاب‌های کانون برای اهدا به بازدیدکنندگان کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهیه می‌شود.

تولید این آثار هنری مبتنی بر اساس محتوای کتاب‌های کانون با هدف استفاده از ظرفیت هنر برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب‌خوانی و انس با کتاب انجام می‌شود

کانون پرورش فکری با هزار عنوان کتاب و ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری از جمله رونمایی کتاب‌های جدید در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد و در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی خواهد کرد.

همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران