Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بویراحمد با اشاره به وضعیت نامطلوب شهرستان در بیماری کرونا از تعطیلی همه تالارها و تفرج‌گاه‌های شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شاهرخ کناری در نشست چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، به ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در استان پرداخت و گفت: شهرستان به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت مطلوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه روز گذشته 44 بیمارکرونای آنها تایید شد، افزود: روزانه به طور میانگین 40 تا 50 بیمار کرونایی در استان شناسایی می‌شوند که اگر همین روال ادامه داشته باشد برای تخت‌های بیمارستانی با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به بستری شدن 110 بیمار در بیمارستان جلیل یاسوج گفت: 16 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که حال 6 نفر از آنها وخیم است.

فرماندار بویراحمد بیان کرد: تالارها و همه تفرج‌گاه‌های شهرستان تعطیل و حتی روشنایی آنها قطع است.

این مسوول با اشاره به استقرار ایستگاه‌های غربالگری در ورودی شهرستان گفت: همه تاکسی‌ها و ناوگان برون شهری و درون شهری باید به سیستم سیار مجهز شوند بنابراین درخواست داده‌ایم 4 هزار و 500 دستگاه کارتخوان وارد استان شود تا نیازی به پول نقد نشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده شرایط بهتر شود، افزود: در برگزاری نمایشگاهی در شهرستان اشتباهی صورت گرفته بود که روز گذشته این نمایشگاه با دستور قضایی جمع‌آوری شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد