Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام رشوند مربی بین‌المللی جودو و سرمربی تیم تختی آموزش و پروش کرج که اخیرا با این تیم قهرمانی لیگ آینده‌سازان جودو را کسب کرده از شیرآلات بهداشتی د- وان به دلیل حمایت از این تیم در سخت‌ترین شرایط قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شیرآلات بهداشتی د- وان، بهنام رشوند مربی بین‌المللی جودو کرجی با سابقه ۴۰ ساله در جودو، از پرافتخارترین جودوکاران و مربیان کشور به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی سال‌های گذشته چندین نوبت به‌عنوان مربی و سرمربی در تیم ملی جوانان و بزرگ‌سالان ایران انتخاب‌ شده و شرکت در دوره بین‌المللی مربی‌گری در کشور کره، اخذ بیشترین مدال از مسابقات بین‌المللی با تیم ملی جودو جوانان و اخذ سهمیه‌های المپیک با تیم ملی بزرگ‌سالان به‌عنوان مربی مهمان و ... بخشی از افتخارات دوره مربی‌گری بهنام رشوند است.

در ادامه مصاحبه با این مربی مطرح جودوی کشور می‌خوانید:

درباره لیگ آینده‌سازان یا همان لیگ امید تا المپیک بیشتر بگوئید. این لیگ با چه هدفی راه‌اندازی شده و سطح مسابقات آن چگونه بود؟

لیگ امید تا المپیک در رده سنی زیر ۲۰ سال با هدف تقویت تیم ملی جوانان راه‌اندازی شد. این لیگ امسال با حضور ۱۵ تیم پرقدرت از سراسر کشور در دو گروه A  و B برگزار شد و کیفیت مسابقات فوق‌العاده بالا بود. تیم باشگاه آموزش‌وپرورش کرج در این مسابقات فقط یک جودوکار از مشهد به‌عنوان یار کمکی در ترکیب خود داشت و در سایر اوزان به جودوکاران پرورش‌یافته در خود باشگاه متکی بودیم.

درباره هزینه‌های حضور در مسابقات لیگ جودو بیشتر توضیح دهید و بفرمایید این هزینه‌ها را امسال چگونه پوشش دادید؟

حضور در مسابقات لیگ برتر و لیگ کشوری هزینه سنگینی دارد. برای این مسابقات با جودوکاران قرارداد رسمی در فدراسیون و هیات های جودو ثبت می‌شود.

ما برای حضور در این مسابقات اسپانسری نداشتیم و طبق برآوردی که انجام شد بدون آن‌که بخواهیم پولی بابت شرکت در مسابقات به جودوکاران خودمان بدهیم باید حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون هزینه می‌کردیم. برای تأمین این مبلغ بابت ثبت‌نام در لیگ با تماسی که شخصاً با مسئولان فدراسیون گرفتم مشمول تخفیف شدیم و خود بنده هم برای این‌که شاگردانم بتوانند در این مسابقات کسب تجربه کنند از دستمزد صرف‌نظر کردم.

 ضمناً شرکت در این مسابقات نیاز به برخی ملزومات مثل تی‌شرت و گرم‌کن داشت که تی‌شرت‌های بچه‌ها را خودم هدیه کردم و هزینه گرم‌کن‌ها هم یکی از اولیای جودوکاران تقبل کرد.

 ذکر این نکته ضروری است که هر یک از خانواده‌ها در حد توان خود مبلغی به تیم کمک کرد.

 نهایتا آقای مقیسه مدیرعامل شرکت شیرآلات بهداشتی د- وان بود که در واقع به یاری ما آمد. مبلغی که ایشان به ما پرداخت کردند  در آن شرایط سخت بسیار به ما کمک کرد تا لباس‌های جودوکاران را تا حد زیادی تأمین کنیم.

حمایت بنگاه‌های اقتصادی از تیم‌های رزمی برای آن‌ها نفعی دارد؟

حمایت اسپانسرهایی همچون شیرآلات بهداشتی د- وان از تیم‌های ورزشی جدا از این‌که ایفای مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی به شمار می‌رود، یک نوع سرمایه‌گذاری و بازی برد-برد برای هر دو طرف است.

طبعا وقتی تیم‌ها با لوگو و آرم آن برند در مسابقات حضور پیدا کنند، با توجه به هزینه‌های نجومی تبلیغات در صداوسیما بسیار به نفع شرکت‌هاست که به این شکل تبلیغات خود را انجام دهند و برند خود را در معرض دید بینندگان میلیونی صداوسیما و دیگر خبرگزاری‌ها و سایت‌ها و مطبوعات قرار دهند.

پیشنهاد من به برندهای بزرگی مثل شیرآلات بهداشتی د- وان این است که اگر می‌خواهند در کشور بهتر و مؤثرتر دیده شوند به اسپانسرینگ ورزش‌های رزمی در ایران توجه ویژه داشته باشند چون این ورزش‌ها واقعاً مورد استقبال جوانان و مردم هستند و مسابقات آن‌ها دیده می‌شود.

 این ورزش‌ها در سطح بین‌المللی هم مدال‌آور هستند و با قراردادهای بلندمدت می‌توانند نه‌تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهان هم برند خود را مطرح کنند. برای مثال این برندها می‌توانند باشگاهی تاسیس یا اجاره کنند و باشگاه‌های موفقی مثل باشگاه تختی آموزش‌وپرورش را که هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان جزو باشگاه‌های خوب و آینده دار کشور است، تحت  پوشش خود بگیرند و در نهایت از قهرمانی‌هایی که این تیم‌ها در مسابقات مختلف داخلی و خارجی به دست می‌آورند چندین برابر هزینه‌ای که انجام داده‌اند، بهره‌برداری تبلیغاتی کنند.

و سخن پایانی ...

در پایان بازهم از آقای مقیسه و شرکت شیرآلات بهداشتی د- وان تشکر می‌کنم که در یک مقطع دشوار، حامی جوانان آینده سازمان‌  شدند و به‌هرحال بخشی از افتخار این قهرمانی متعلق به آقای مقیسه و این شرکت است.

در این فرصت از آقای مقیسه که با روشن‌بینی و آینده‌نگری  در واقع در این باشگاه سرمایه‌گذاری کردند درخواست می‌کنم بازهم در کنار ما باشند و مطمئن باشند اگر به‌جای صرف هزینه‌های سنگین تبلیغات، به‌عنوان اسپانسر در کنار جوانان ما باشند آن‌ها هم با مدال‌ها و قهرمانی‌های خود نام شرکت شیرآلات بهداشتی د- وان را از آنچه اکنون هست پرآوازه‌تر خواهند کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیرآلات بهداشتی د آقای مقیسه بین المللی هزینه ها تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محجوبی گفت: هفتمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس دوره اول متوسطه سراسر استان آغاز و ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه طرح ملی نجات آب، ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم تا نهم دوره متوسطه است گفت: امسال ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در این طرح شرکت کردند.

محجوبی اظهار کرد: با ابتکار سازمان جهاد دانشگاهی (مشاور طرح در استان) در هفتمین سال اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی شامل، برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین با موضوع آب، تهیه و طراحی ویدئو کلیپ‌های آموزشی، برگزاری مسابقات الکترونیکی از محتوای ویدئو کلیپ‌ها، برگزاری مسابقات سه رشته‌ای و رویداد سما (سپاس مادرانه آب) در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در ادامه با بیان اینکه همه مسابقات، موضوعات و محتواهای آموزشی با موضوع آب است، گفت: در مسابقات سه رشته عکاسی، نقاشی و تئاتر کاغذی، مجموع ۱ یکهزار و ۵۵۰ اثر از دانش آموزان ۳۳۹ مدرسه به دبیرخانه هفتمین دوره طرح نجات آب استان یزد ارسال شد که از این تعداد، یکهزار و ۳۲۰ اثر به مراحل پایانی راه یافتند.

محجوبی ادامه داد: برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین از طرح ابتکاری استان یزد در این طرح ملی بوده است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در ادامه برگزاری سومین سال طرح سواد آبی در مدارس متوسطه سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد.

محجوبی ادامه داد: در این طرح مسابقات و نوآوری‌های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه «خبرنگار آب باشید» با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

کد خبر 6097257

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • چتر فناوری روی محصولات بهداشتی باز شد/معرفی ۱۳ محصول نانوسلامت فناورانه
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت