Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: شهدای سلامت موضوع «آیین‌نامه تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با حفظ عنوان «شهید خدمت» از مزایا و امتیازات افراد «در حکم شهید» برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، مهندس سعید اوحدی با اشاره به تدوین و ابلاغ «آیین‌نامه اختصاصی تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»‌، گفت: بعد از گردش کار وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدمت مقام معظم رهبری موضوع شهدای حوزه سلامت در جلسه شورای عالی امنیت ملی تصویب و به تأیید مقام معظم رهبری رسید و حسب تبصره ۳ مصوبه فوق آیین‌نامه اجرایی شهید خدمت با مزایای «در حکم شهید» توسط ستاد ملی مدیریت کرونا تدوین و در تاریخ ۹۹/۵/۴ تصویب و به تأیید رییس‌جمهور محترم رسید و در تاریخ ۹۹/۵/۷ توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رییس جمهور ادامه داد: در همین راستا کمیته‌ای در سطح ملی با مسئولیت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس سازمان اداری و استخدامی و رییس سازمان برنامه و بودجه تشکیل می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص کمیته‌های استانی نیز گفت: این کمیته‌ها نیز در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مرکز استان و با عضویت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و رییس دانشگاه تشکیل می‌شود و مسئولیت کمیته استانی بر عهده رییس دانشگاه مزبور است.
معاون رییس جمهور افزود: شهدای خدمت موضوع «آیین‌نامه تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با حفظ عنوان «شهید خدمت» از مزایا و امتیازات افراد «در حکم شهید» موضوع ماده سه آیین‌نامه تعیین و احراز مصادیق عملی شهید، در حکم شهید و سایر مصادیق ایثارگری مصوبه هیئت وزیران برخوردار می‌شوند. مصادیق شهدای خدمت پس از تشکیل پرونده و بررسی در کمیته استانی به کمیته ملی پیشنهاد و پس از احراز نهایی در کمیته ملی تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند.
وی افزود: پزشکان و فعالان عرصه سلامت در این برهه تاریخی کشورمان با تأسی به فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه خدمت حضور دارند و تلاش‌های ماندگار فعالان حوزه درمان هرگز فراموش نمی‌شود. وظیفه همه ما نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است تا ان‌شاءالله شاهد بر طرف شدن بیماری کرونا از کشور باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران درمان و آموزش پزشکی رییس سازمان حکم شهید رییس جمهور آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد