Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه به جهت خروج استان از وضعیت قرمز و نیز کاستن از تبعات منفی اقتصادی، تعطیلی صنوف گروه های سه و چهار تمدید نشد گفت: فعالیت مجدد این گروه ها منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در پنجاه و هفتمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطابی تاریخی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است افزود: بر همه ما واجب است تا با تبعیت از این بینش و باور فاخر نسبت به اجرای برنامه های محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاستن از شیب ابتلا به کرونا بکاهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شناسایی بیماران از طریق افزایش نمونه گیری ها باید در دستور کار قرار بگیرد.

شهریاری تصریح کرد: برای برقراری تثبیت شرایط کرونایی به همراهی همه آحاد جامعه نیاز داریم. در صورتی که افراد و صنوفی مصوبات ستاد و دستورالعمل ها را با رفتار غیرمسئولانه خود زیر سوال ببرند با آنها برخورد می شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیشترین آمار فوتی های کرونا در استان بالای ۶۰ سال هستند افزود: طرح پویش محله محور صیانت از سالمندان با مرکزیت پایگاه های سلامت و مشارکت بسیج، هلال احمر و سایر دستگاه ها اجرا می شود.

شهریاری بر ضرورت اجرای آموزش های مجازی و تقویت میز خدمت الکترونیک جهت کاهش مراجعات مردمی تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار آذربایجان غربی کرونا آذربایجان غربی ستاد مقابله با بیماری کرونا دستورالعمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی