Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از رقم خوردن دستاورد جدید نیروهای مقاومت این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اعلام کرد: نیروهای مقاومت یمن موفق شدند یک فروند پهپاد جاسوسی ساخت آمریکا را منهدم سازند.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، نیروهای این کشور پهپاد جاسوسی از نوع «آر کیو ۲۰» آمریکا را در آسمان جیزان ساقط کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4989094

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن یحیی سریع ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ روسیه فلسطین حزب الله لبنان ترکیه لبنان امارات متحده عربی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت

در حالیکه حملات اشغالگران برای دویست و سومین روز ادامه دارد، مقاومت فلسطین نیز همچنان به مقابله با سربازان و خودروهای اشغالگر در محورهای مختلف ادامه می‌دهد و مقر فرماندهی لشکر غزه در «ارتش اشغالگر» را هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه تجاوزات اشغالگران، سه فلسطینی در نتیجه بمباران ساختمان صلیب سرخ محل اسکان آوارگان در خیابان الوحده شهر غزه توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

یک فلسطینی نیز در حالی که در زمین کشاورزی خود در منطقه الزهرا در جنوب غربی شهر غزه کار می‌کرد، در تیراندازی نیروهای اشغالگر به سمت وی ​​به شهادت رسید.

در همین حال یک ماهیگیر در حین کار در سواحل رفح بر اثر تیراندازی نیروهای اشغالگر شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

نیروهای اشغالگر همچنین چندین ساختمان مسکونی را در شهر المغراقه در شمال اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه منفجر کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز اردوگاه‌های نصیرات و البریج در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

این در حالی است که گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که یک مقر جدید نظارت و جاسوسی رژیم صهیونیستی در شرق جحر الدیک در مرکز نوار غزه را با گلوله‌های خمپاره منهدم کرده است.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین نیز تاکید کرد که تجمعی از سربازان اشغالگر را در محور جنگی در نتزاریم، در جنوب شهر غزه، با رگبار خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار داد.

گردان شهدای الاقصی نیز مسؤولیت هدف قرار دادن تجمع نظامیان و خودروهای اشغالگر در همین محور جنگی را بر عهده گرفت.

همچنین گردان‌های مجاهدین، شاخه نظامی جنبش مجاهدین تاکید کرد که مبارزانش یک مقر فرماندهی متعلق به لشکر غزه در ارتش اشغالگر در شهرک «ریعیم» را با شلیک موشک منهدم و اعلام کردند که این هدف در پاسخ به تجاوزات مداوم اسرائیل علیه مردم فلسطین صورت گرفت.

القسام روز پنجشنبه تاکید کرد که ۲ گروه نیروی مکانیزه اسرائیلی را فریب داده و در ۲ کمین مین جداگانه در منطقه المغراقه قرار داد. این گروه مقاومت تاکید کرد که این ۲ کمین را با استفاده از مواد منفجره و موشک‌های هواپیماهای اف ۱۶ اسرائیل انجام داده که به سمت غیرنظامیان فلسطینی شلیک شد اما منفجر نشدند.

همچنین مبارزان آن اعلام کردند که با خمپاره‌های کالیبر سنگین، نیروهای اشغالگر اسرائیلی حاضر در محور «نتزاریم» را نابود کرده‌اند.

رسانه‌های نظامی گردان‌های القسام فیلمی را منتشر کردند که در آن عملیات تک تیراندازی ویژه علیه یک افسر اسرائیلی در بیت حانون در شمال نوار غزه را نشان می‌دهد.

گردان‌های القدس نیز صحنه‌هایی از بمباران سدیروت، نیرعام و شهرک‌های اطراف غزه را با گلوله‌های موشکی منتشر کردند.

گردان‌های مجاهدین همچنین تاکید کردند که مجاهدان آنها شهرک‌های بئیری و ناحل عوز و غلاف غزه را در پاسخ به جنایات اشغالگر با رگبار موشکی هدف قرار دادند.

در این راستا ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره به ماهیت درگیری‌هایی که منجر به مجروح شدن آنها شد، اعلام کرد که ۱۱ نظامی در نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه مجروح شده‌اند. با این اطلاعیه، تلفات شناسایی شده ارتش اشغالگر از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته به ۳۳۰۵ نفر رسید که از این تعداد ۱۵۸۴ نفر در تهاجم زمینی ۲۷ همان ماه مجروح شده‌اند.

همچنین تیپ ناحال که نوار غزه را به ۲ بخش تقسیم کرده این باریکه را ترک کرده و به جای آن ۲ تیپ‌ ذخیره ۲ و ۶۷۹ به رهبری لشکر ۹۹ برای کنترل منطقه وارد این باریکه شدند.

منابع عبری گفتند که طی سه ماه گذشته به سرلشکر ناحال وظیفه حفظ کریدور تقسیم کننده نوار غزه سپرده شد.

ارتش اشغالگر مدعی شد که سربازان تیپ حدود ۱۰۰۰ نیروی مقاومت را در کریدور به شهادت رسانده و ۲۰ کیلومتر تونل را تخریب کرده‌اند.

ارتش اشغالگر به لشکر یگاد استراحت کوتاه داده تا برای مأموریت بعدی غزه، یعنی حمله به رفح، آماده شود.

به عنوان بخشی از تدارکات برای تهاجم به رفح، بر اساس داده‌های ارتش اشغالگر، تاکنون حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار شهروند از منطقه شمال به منطقه المواصی و خان ​​یونس آواره شده‌اند. ارتش گفت که حدود ۱.۲ میلیون نفر هنوز در رفح هستند و ارتش برای بیرون آوردن آنها بعدا تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد