Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان با تاکید بر عرضه ماسک در داروخانه‌ها و مراکز مجاز، گفت: در حال حاضر روزانه ۲۰۰هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود که تا دو هفته دیگر به ۵۰۰ هزار عدد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا در چهارمین جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر روزانه ۲۰۰هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود که تا دو هفته دیگر به ۵۰۰ هزار عدد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه تولید ماسک در استان ضروری است، گفت: این کالا برای قرار گرفتن در دسترس مردم باید در داروخانە‌ها و مراکز مجاز عرضە شود.

وی افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که این ماسک‌ها در داروخانه‌ها و مراکز مجاز عرضه شود چرا که این مهم امنیت خاطر مردم را از سلامت ماسک ها بالا می‌برد و قیمت را در سطح عرضه کاهش خواهد داد.

مرادنیا به افزایس تولید گوشت قرمز در استان هم گریزی زد و افزود: تولیدکنندگان با توجه به ممنوعیت صادرات دام با مشکل مواجه هستند که در این رابطه وزرات صمت و جهاد کشاورزی باید تدبیر مناسب را در راستای حمایت از تولیدکنندگان فعال در این حوزه بیندیشد.

وی تصریح کرد: باید یا به تولیدکنندگان اجازه صادرات داده شود و یا متولیان امر نسبت به خرید داخلی اقدام کنند.

استاندار کردستان بر اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تاکید کرد و اذعان داشت:مصوبات این کمیسیون و اجرای دقیق آنها باید مورد توجه تک‌تک اعضای این کمیسیون قرار گیرد.

مرادنیا خاطرنشان کرد: پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی و تسریع در این خصوص از دیگر نکات مهمی است که باید مورد توجه متولیان این حوزه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: اگر در زمینه پلاک‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی به موقع و با سرعت عمل نکنیم در در رابطه با تامین سهمیه سوخت این ماشین‌آلات در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار کردستان بهمن مرادنیا کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • گوشت اینگونه ۶۳.۵ درصد گران شد
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد