Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد جواد قربان زاده رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد اظهار داشت: گزارش‌های مردمی به کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد حاکی از آن بود که یک باند پنج نفره در خیابان دریا مشغول فعالیت خرید و فروش مواد مخدر و مالخری هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارشات مردمی رفت‌وآمد‌های مشکوکی به این خانه می‎‌شد، عنوان کرد: با دستور مقام قضایی ماموران پلیس مجوز ورود به این خانه را دریافت می‌کنند و اقدام به دستگیری پنج نفر از اعضای این خانه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد ضمن تأیید صحت گزارشات مردمی در خصوص خرید و فروش مواد مخدر در این منزل و مراجعات سارقان و معتادان به این منزل گفت: در این منزل ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در همان ابتدا کشف شد که این مقدار مواد مخدر توسط اهالی این منزل به صورت حرفه‌ای به بسته‌های یک گرمی بسته‌بندی شده بود.

وی تصریح کرد: در این ماموریت یک پدر ۶۰ ساله به همراه چهار فرزندش دستگیر شدند که طبق ادعای پدر نبود شغل ثابت سبب شده است که فرزندانش وارد این حوزه شوند.

قربان‌زاده تصریح کرد: پس از بازجویی مشخص شد این خانواده به همراه مادرشان اقدام به خرید و فروش مواد مخدر و مالخری از سارقان می‌کردند و از این طریق برای خود درآمدزایی می‌کردند.

وی در پایان گفت: پرونده این خانواده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید

خرده فروش حرفه‌ای موادمخدر در نازی آباد دستگیر شد

خرید اموال مسروقه با فروش موادمخدر توسط اعضای یک خانواده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی خرید و فروش موادمخدر قاچاق موادمخدر فروش مواد مواد مخدر حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند