Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:58:53 GMT

۲۳ میلیارد ریال لاستیک خودروهای سنگین در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۵۴۳۱

۲۳ میلیارد ریال لاستیک خودروهای سنگین در یزد کشف شد

سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: با تحقیقات پلیس مشخص شد که فردی اقدام به احتکار لاستیک‌ خودروهای سنگین می کند تا با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و ایجاد اخلال در بازار در فرصتی مناسب آن را با  قیمت‌های بالا عرضه کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه در این زمینه پرونده ای تشکیل و متهم به مراجع قانونی معرفی شده است، ادامه داد:  محموله کشف شده از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت(صمت) استان در چرخه توزیع در بازار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو ، لاستیک ،قطعات و سایر اقلام ضروری مردم موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۹ مرداد ماه جاری  فرمانده انتظامی یزد گفته بود : ماموران پلیس با همکاری مردم در بازرسی از یک انبار در مرکز استان ۶۰ میلیارد ریال آلومینیوم احتکار شده کشف کردند.

بهدانی‌فرد افزود: در راستای مبارزه با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، ماموران  با انجام کار اطلاعاتی از وجود یک انبار  آلومینیوم در شهر یزد مطلع شدند و با تحقیق پلیس مشخص شد که صاحب انبار مقادیر زیادی آلومینیوم را در این محل جمع کرده تا با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و ایجاد اخلال در بازار، بتواند آن را با قیمت های بالاتری عرضه کند.

فرمانده انتظامی یزد با اشاره به اخذ مجوز قضایی و دستگیری متهم گفت: ماموران با حضور در انبار مورد نظر ضمن بازرسی از آن ۶۰ تن پروفیل آلومینیوم احتکار شده کشف کردند.

برچسب‌ها یزد بازار محصولات انتظامی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بازار محصولات انتظامی احتکار یزد بازار محصولات انتظامی احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد