Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی طالبی روز یکشنبه در  دیدار اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: استفاده از دانش و ابزار روز در انجام فعالیت‌ها و مناسبت‌ها برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی بسیار ضروری است .

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، وی با تبریک چهلمین سالگرد تاسیس این نهاد ادامه داد: این مجموعه فرهنگی ، محور همدلی همه سلایق حول ارزش‌های انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه خطیری در راستای وحدت و هماهنگی برای برگزاری مراسم‌های بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی بر عهده داشته و دارد.

طالبی از اقدام‌های انجام شده در سال‌های گذشته با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها قدردانی کرد  و جلب مشارکت تمامی دلسوزان و پیگیری اهداف و  آرمان‌های انقلاب اسلامی را خواستار شد.

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به شرایط کرونایی در جامعه گفت: این نهاد از ابتدای سال تغییر آرایش و تاکتیک را اتخاذ کرد و برنامه‌ها را به سمت فضای مجازی سوق داده است.

سعید زارع از برنامه‌ریزی این شورا برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان و باهنر خبر داد و افزود: در راهپمیایی روز قدس اقدامات بسیار خوبی در فضای مجازی انجام گرفت و محتواهای بسیار غنی آماده و در فضاهای مختلف بارگذاری شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت های تبلیغی بین دستگاه ها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد و در ۱۲ مردادماه ۱۳۵۹ با موافقت حضرت امام خمینی (ره) فعالیت خود را آغار کرد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد محمدعلی طالبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد محمدعلی طالبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد محمدعلی طالبی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی بخش تعاون با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در هفته کار و کارگر با محوریت کارگران و توجه به تولید و اشتغال در حال برگزاری است.

باقری با اعلام اینکه کارگران نخبه، برتر و فرهنگ کار کردن را ترویج دهیم، تصریح کرد: توجه ویژه به تولید اولویت مهم دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری چندین سال توجه ویژه‌ای به حوزه اقتصاد و اشتغال دارند و این وظیفه را سنگین‌تر می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه جلسات شورای هماهنگی به صورت میدانی و شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

در این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گزارشی از اقدامات ارائه و بر استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری بین‌بخشی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کردند.

کد خبر 6089910

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل