Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پوست و مو دو قسمت مهم بدن هستند که سلامتی و زیبایی آنان تاثیر شگرفی بر زیبایی ما خواهند داشت. از این رو توجه به زیبایی و سلامتی آنان فارغ از سن و سال، دغدغه همه خانم‌هاست. باید بدانید که حفظ سلامت مو اصلا کار سختی نیست. تنها کافیست با راهکارهای مراقبت از مو آشنا بوده و تغذیه رسانی آن را به شیوه‌ای کاملا درست انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تغذیه‌رسانی مو : از مهم‌ترین فاکتور تاثیر گذار در زیبایی مو

شامپوها از مهم‌ترین محصولات در تغذیه‌رسانی موها به حساب می‌آیند. شامپویی برای موهای شما خوب است که کاملا سازگار با جنس و نوع موهایتان باشد. لزوما شامپوی یکسان، برای همه افراد یک خانواده مناسب نخواهد بود زیرا جنس و نوع موهای افراد آن خانواده به احتمال زیاد، با هم تفاوت دارند.

امروزه تنوع شامپوها در بازار بسیار گوناگون است. شما شامپوهای مختلفی چون شامپوهای آبرسان، تقویت کننده، شامپوهای نرم‌کننده و غیره در غرفه فروشگاه‌ها می‌بینید. در کنار استفاده از شامپوی متناسب با نوع و جنس موهای خود، راهکارهایی دیگری نیز وجود دارند که توجه به آنان در حفظ زیبایی مو بسیار مهم است. این فاکتورها عبارتند از: کوتاه کردن مرتب موها، شانه‌زدن صحیح آنها، مصرف مکمل‌های غذایی و داشتن برنامه‌ی غذایی مناسب. می توانید برای خرید شامپو میس و مستر را انتخاب کنید تا با خیال راحت، شامپویی با کیفیت بخرید.

 

انواع مختلف شامپو برای انواع مختلف مو

 

شامپوی مناسب برای موهای چرب: به موهای چرب گفته می‌شود که ظرف چند ساعت تا نهایت 1 روز بعد از شست و شو، چرب و براق می‌شوند. این دسته از افراد باید از شامپوهایی استفاده نمایند که در ترکیباتشان از مواد آبرسان، نرم‌کننده یا انواع لوسیون‌های مو استفاده نشده باشد. زیرا این مواد نتیجه‌ای جز تشدید چربی پوست سرشان نخواهد داشت. همواره به یاد داشته باشید که برای خلاصی از چربی موهای خود، روزی چند بار آن را نشویید، زیرا جز آسیب رساندن به موهای خود، نتیجه‌ی دیگری نخواهید گرفت. شامپوی مناسب برای موهای خشک: معمولا افراد با موهای خشک، باید بیشتر مراقب سلامت و زیبایی مو خود باشند زیرا دارای موهای بسیار خشک، حساس و شکننده‌ای هستند. شامپوی مناسب برای این افراد، شامپوهایی با خاصیت طوبت‌رسانی بسیار قوی است. به یاد داشته داشته این دسته از افراد در صورت استفاده اشتباه از انواع محصولات مراقبت و زیبایی مو، به راحتی درگیر مشکلاتی نظیر خارش سر، پوسته پوسته شدن پوست کف سر و غیره خواهند شد. مشخصات شامپوی مناسب موهای معمولی: گفته می‌شود که افراد با موهای معمولی از خوشبخت‌ترین افراد کره زمین‌اند. این جنس از مو نه خیلی چرب‌ و نه خیلی خشک و کدر است. شامپوی مناسب برای این دسته از افراد شامپوهای آبرسان و نرم‌کننده خواهند بود. بهترین شامپو مناسب موی فر: شامپویی مناسب موهای فر است که PH آن بین 4 تا 5 باشد. این شامپوها علاوه بر خاصیت تمیزکنندگی، موهای شما را از انواع آلودگی، گرد و خاک و چربی اضافه پاک می‌کنند. استفاده از این دسته از شامپوها، در حفظ و تعادل چربی پوست سر (سبوم) بسیار تاثیرگذار خواهند بود. به یاد داشته باشید هیچگاه از شامپوهایی که خاصیت پاک‌کنندگی بالایی دارند، برای موهای فر استفاده نکنید. باز هم تاکید می‌کنیم صرف‌نظر از جنس موهایتان، از شست‌وشوی زیاد آنان جدا خودداری کنید. زیرا این کار نتیجه‌ای جز باز شدن کوتیکول‌های مو و خشکی و وزی مو در پی نخواهد داشت. شامپوی ضد شوره سر: در صورت وجود شوره، برای حفظ سلامت و زیبایی مو می‌توانید از شامپوهای ضد شوره‌ استفاده نمایید. این شامپوها، به علت عدم استفاده از ترکیبات قوی در ساختارشان و تنظیم PH پوست سر، از خشکی بیش از حد آن جلوگیری می‌کنند. شامپوی مناسب موهای رنگ شده: شامپوی موهای رنگ شده در ساختارشان از مواد پاک کنندگی بسیار قوی استفاده نشده است. در عوض از ترکیبات نرم‌کننده، آبرسان و مرطوب کننده بیشتر استفاده شده که وزی مو را گرفته و باعث لختی و صاف شدن آن می‌شوند. این قبیل شامپوها، به دلیل نوع ترکیباتشان، باعث ثبات بیشتر رنگ مو خواهند شد. انتخاب رنگ مو مناسب متناسب با چهره

رنگ‌مو اگر صحیح انتخاب شود در زیبایی چهره و همچنین زیبایی مو تاثیر فراوانی دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم نکاتی در مورد خرید رنگ مو  برایتان شرح دهیم که در صورت عمل به آنان هیچگاه پشیمان نخواهید شد.

رنگ مویی متناسب با شخصیت خود انتخاب نمایید

رنگ مو نشانگر سبک زندگی شماست. به یاد داشته باشید ما قادریم تا با کنترل ظاهرمان، بر ذهن افراد دیگر و همچنین ذهن خودمان، تاثیراتی شگرفی بگذاریم. از این رو همواره رنگی انتخاب کنید که در هارمونی کامل با شخصیت و سبک زندگی شماست.

رنگ موی متناسب با رنگ پوست

پوست‌های گرم: اگر پوست گرم و چشمان تیره‌ای دارید، رنگ‌های زیر متناسب شما خواهد بود: انواع توناژهای قهوه‌ای، طلایی گرم، هایلایت قرمز، سایه بلوند طلایی و رنگ هایی بر پایه طلایی، قرمز و یا نارنجی. پوست‌های سفید: رنگ‌های روشن‌ برای پوست‌های سفید با تن گرم عالی است. از این رو رنگ‌های بلوند، عسلی، پلاتینی، شامپاینی را پیشنهاد می‌کنیم. پوست تیره: رنگ اسپرسو وسیاه برای افرادی با پوست‌های تیره و تن سرد مناسب است. از این رو، قهوه‌ای یا قهوه‌ای مایل به قرمز پیشنهاد ما برای این دسته خواهد بود. پوست با توناژ رنگی متوسط: این افراد پوستی نه خیلی روشن و نه خیلی تیره دارند. دست این افراد در انتخاب رنگ مو بسیار بازتر است. رنگ‌هایی مانندکاراملی، طلایی، مسی، بلوند گندمی، رنگ‌هایی با نوناژ قهوه‌ای یا سایه‌های خاکستری به پوست این افراد بسیار می‌آید.

 

برای برجسته‌تر نشان دادن ویژگی‌های صورتتان، رنگ موی مناسب را انتخاب نمایید

برای شکل دادن بیشتر به صورت خود، مثلا برای برجسته‌تر نشان دادن استخوان‌های صورت، می‌توانید نزدیک به استخوان‌های گونه، شقیقه، بالای پیشانی را هایلایت‌های ظریفی کنید.

 

رنگ موی متناسب با رنگ چشم

از دیگر فاکتور مهم در انتخاب رنگ مو، توجه به رنگ چشم است. در صورتی که چشمان قهوه‌ای روشن یا آبی دارید، رنگ‌های گرم مانند فندقی، تافی، بلوند عسلی و رنگ‌هایی با تن طلایی یا کاراملی را پیشنهاد می‌داریم. این رنگ‌ها، با اثرگذاری بر زیبایی مو، جذابیت ظاهری شما را دو چندان خواهد کرد

در صورتی‌که رنگ چشم شما سبز، آبی است و پوست روشنی دارید، رنگ‌های بلوند یخی بسیار برازنده شما خواهد بود. در صورت داشتن پوست تیره، رنگ‌هایی با توناژ گرم، مانند قهوه‌ای روشن، بلوند تیره یا عسلی عالی خواهد بود.

برای زیبایی مو، آنان را هایلایت نمایید.

به طور کلی، در صورت استفاده از رنگ مو، هر 4 الی 6 هفته باید آن را ترمیم نمایید. این درحالی است که هایلایت تا دو ماه به ترمیم احتیاج نخواهد داشت. پس اگر به هر دلیلی نمی‌توانید زود به زود موهای خود را ترمیم نمایید، بهتر است برای زیبایی مو، آنها را هایلایت نمایید و روی موها سایه بیاندازید.

جمع‌بندی کلی

برای خرید لوازم آرایشی میس و مستر می تواند انتخاب خوبی باشد. در این سایت می توانید رنگ مو با کیفیت، انواع شامپوها و سایر محصولات زییایی و سلامت مو را پیدا کنید. میس و مستر فروشگاه آنلاینی است که در آن انواع محصولات زیبایی، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات بهداشت جنسی و فردی، عطر و ادکلن با تنوع بالای کالا وجود دارد. در میس و مستر بیش از هر چیز، به کیفیت و برند محصول اهمیت داده می‌شود. پس می‌توانید با خیال آسوده از کیفیت محصول، خرید لوازم آرایشی خود را انجام دهید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار محصولات بهداشتی شامپوی مناسب یاد داشته برای موهای میس و مستر نرم کننده زیبایی مو موهای خود رنگ هایی رنگ موی قهوه ای نه خیلی رنگ مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

سلام به همراهان همیشگی ما در این مقاله سعی کردیم به شما نکات لازم قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز را توضیح دهیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید :)

فایل های گرافیکی بخش مهمی از دنیای امروز هستند. آنها در همه جا از صنعت چاپ و دنیای وب گرفته تا طراحی گرافیک و ویرایش عکس استفاده می شوند. با درک انواع فایل های گرافیکی، کاربردها و نحوه انتخاب فرمت مناسب برای هر پروژه، می توانید از این ابزارهای قدرتمند برای ایجاد تصاویر و گرافیک های زیبا و قدرتمند استفاده کنید.

در دنیای پرشتاب طراحی امروز، فایل های گرافیکی لایه باز بیش از هر زمان دیگری از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این نوع فایل ها به طراحان گرافیک آزادی عمل بیشتری می دهند و مزایای زیادی را برای طراحان به ارمغان می آورند که در ذیل به آن ها اشاره کرده ایم.

مزایای فایل گرافیکی لایه باز

یکی از مزیت‌های خرید فایل گرافیکی لایه باز، قابلیت ویرایش آن‌ها است. در ادامه به بررسی مزایای این نوع فایل‌ها پرداخته خواهد شد.

1- ویرایش آسان: فایل های گرافیکی لایه باز، اجازه ویرایش را به شما می دهند. این به معنای این است که شما می توانید تمامی جزئیات فایل را در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… تغییر دهید. با این کار، شما می توانید طرح ها و شاخص های گرافیکی مورد نظر خود را به شکل دلخواه و تغییراتی که نیاز است، انجام دهید.

2- اصلاح‌پذیری: فایل‌های گرافیکی لایه باز، اصلاح‌پذیری بالایی دارند. این به معنی این است که شما می توانید در هر زمانی به فایل‌ها بازگردید و تغییراتی را اعمال کنید. این امکان باعث می‌شود تا شما قادر باشید به مشتریان خود، اصلاحاتی را پیشنهاد کنید و محصولاتی را با کیفیت به آن‌ها ارائه دهید.

3- انعطاف پذیری: با استفاده از فایل‌های گرافیکی لایه باز، شما به راحتی می توانید محصولاتی با انعطاف پذیری بیشتری تولید کنید.

4- صرفه جویی در زمان: شما بوسیله فایل گرافیکی لایه باز می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به طراحی و پیشبرد پروژه های گرافیکی خود کرده و در زمان خود صرفه جویی داشته باشید.

با در نظر گرفتن این مزایا، واضح است که فایل‌ گرافیکی لایه باز یک ابزار ارزشمند برای هر طراح گرافیکی هست.

نکاتی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

خرید فایل گرافیکی لایه باز می تواند برای صرفه جویی در زمان و ارتقای کیفیت کار طراحی شما عالی باشد. با این حال، قبل از خرید این نوع فایل ها، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1. کیفیت فایل را بررسی کنید: اولین و مهمترین نکته این است که کیفیت فایل را بررسی کنید. مطمئن شوید که تصاویر با وضوح بالا هستند و هیچ نقصی در آنها وجود ندارد. همچنین، بررسی کنید که فایل ها در فرمت مناسب هستند و با نرم افزار طراحی شما سازگار هستند.

2. به نظرات خریداران توجه کنید: خواندن نظرات دیگران می توانند به شما در تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید یک فایل گرافیکی خاص کمک کنند. به دنبال نظراتی باشید که فایل های کیفیت، سهولت استفاده از آن و خدمات کلی ارائه دهنده را ارزیابی می کند.

3. قیمت را مقایسه کنید: قیمت فایل گرافیکی لایه باز می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

4. از وب سایت های معتبر خرید کنید: هنگام خرید فایل گرافیکی لایه باز ، مهم است که از وب سایت های معتبر خرید کنید. این به شما کمک می کند تا از خرید فایل های بی کیفیت یا دارای مجوز نامعتبر جلوگیری کنید.

5- اکثر وب سایت های فروش فایل گرافیکی لایه باز به شما این امکان را می دهند تا نتایج را بر اساس ویژگی های مختلف مانند قیمت، مجوز و نوع فایل فیلتر کنید. از این فیلترها برای یافتن فایل هایی که به نیازهای خاص شما مطابقت دارند استفاده می کنند.

6- توضیحات محصول را با دقت بخوانید تا بفهمید ایا این فایل دقیقا همان فایلی هست که شما به آن احتیاج دارید یا خیر.

7- اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده و قصد دانستن جزئیات بیشتر درباره محصول را دارید از طراح یا فروشنده محصول بپرسید تا با دید بهتری بتوانید خرید کنید.

فروشگاه آنلاین فروش فایل کارینت

فروشگاه فایل کارینت (Karynet store)، یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت های فروش فایل گرافیکی لایه بار با قیمت بسیار مناسب و ارزان است. این وبسایت با هدف ارائه محصولات گرافیکی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای افراد و شرکت ها و سازمان ها تاسیس شده است.

از محصولات این وبسایت می توان به طرح های لایه باز، آیکون های سه بعدی، پوستر و بنر، بکگراند و تکسچر و... اشاره کرد.

یکی از مزیت های فروشگاه فایل کارینت، فروش محصولات با کیفیت بالا با قیمت ارزان است. علاوه بر این تمام محصولات فروشگاه فایل کارینت شامل گارانتی بازگشت وجه 7 روزه هستند که می تواند خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن و با کیفیت راحت کند.

در کل، اگر به دنبال فروشگاهی هستید که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد، فروشگاه فایل کارینت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

در این فروشگاه اینترنتی، هر چیزی که برای ایجاد طرح‌های جذاب و حرفه‌ای نیاز دارید، قابل دسترسی است.

منبع: اخبار تکنولوژی کارینت

هدیه ویژه اولین خرید:

نصف مبلغ اولین خریدتو مهمون ما باش

کد تخفیف : WELCOME

کد خبر 749333

دیگر خبرها

  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • سیگار نابودگر ظاهر و زندگی افراد؛ از آسیب‌های پوستی تا تهدید سلامتی
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید