Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:45:48 GMT

هراز امشب و فردا شب مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۶۸۰

هراز امشب و فردا شب مسدود است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز امشب یک‌شنبه ۱۲ و دوشنبه 13 مردادماه امسال به مدت ۲ شب مسدود می‌شود.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی است.

وی افزود: محور هراز امشب یک‌شنبه ۱۲ و دوشنبه ۱۳ مردادماه امسال به مدت ۲ شب مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: این محدودیت از ساعت ۲۱ تا پنج صبح روز بعد به‌دلیل انجام عملیات ایمنی و تعمیرات سیستم روشنایی تونل‌های زیارباغ (کیلومتر ۹۵) اعمال می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: رانندگان می‌توانند در ایام انسداد از محور‌های جایگزین کندوان و سوادکوه تردد کنند.

قدمی با هشدار در ارتباط با پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارش‌ها و احتمال ریزش و رانش و سقوط سنگ لازم است رانندگان برای سلامت خود و خانواده به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران وضعیت جوی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال