Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@22:51:04 GMT

ادعای روزبه شاه‌علی‌دوست درباره لیگ امسال

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۹۸۱

ادعای روزبه شاه‌علی‌دوست درباره لیگ امسال

روزبه شاه‌علی‌دوست کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما در این فصل با وجود شایستگی فراوان از لحاظ امتیازی به حقش نرسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزبه شاه‌علی‌دوست در خصوص پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی گفت:

تیم حریف در این بازی می‌توانست با گرفتن یک امتیاز هم خودش را در جدول نگه دارد به همین دلیل بیشتر دنبال کسب نتیجه تساوی بود ولی در نیمه دوم خوشبختانه تغییرات کادر فنی و صحبت‌های مربیان جواب داد و توانستیم فشار بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از این بازی برد می‌خواستیم و خوشبختانه در نهایت به گل برتری رسیدیم و بعد از مدت‌ها توانستیم برنده شویم.

روزبه شاه‌علی‌دوست در خصوص جوانگرایی سایپا در این فصل که در خیلی از هفته‌ها این تیم را با چالش مواجه کرد، گفت:

اگر اشتباه نکنم سایپا این کار را در سال ۸۲ یا ۸۳ انجام داد و من آن زمان در تیم جوانان بازی می‌کردم. آن جوانگرایی توسط آقای مایلی‌کهن انجام شد و سایپا در سال‌های بعد سودش را برد. امسال ما با توجه به سختی‌هایی که کشیدیم و تلاش‌هایی که داشتیم، نتوانستیم به حق‌مان برسیم و سایپا با وجود شایستگی فراوان از لحاظ امتیازی به حقش نرسید. متاسفانه در برخی بازی‌ها مثل صنعت‌نفت یا شاهین بوشهر امتیاز از دست دادیم و اگر برنده می‌شدیم قطعا در جدول اوضاع بهتری داشتیم. امیدوارم در چند بازی پایانی بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

روزبه شاه‌علی‌دوست در ارتباط با اینکه باشگاه سایپا در طول فصل حمایت خوبی از ابراهیم صادقی انجام داد، تصریح کرد:

فکر می‌کنم باشگاه سایپا هم با توجه به تصمیماتی که در ابتدای فصل در مورد جوانگرایی صورت گرفته بود، از سرمربی حمایت کرد و باید از آقایان مدبر و حبیب کاشانی تشکر کنم. ما می‌دانستیم امسال سال سختی داریم و خوشبختانه باشگاه از تیم خوب حمایت کرد. امیدوارم باشگاه سایپا مزد این جوانگرایی را در سال‌های آینده بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روزبه شاه علی دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!

نمایشگاهِ نقاشی‌های روزبه دبیری، این آخر هفته در گالری گویه افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه انفرادی نقاشی «مسلخ» در گالری گویه نمایشگاه نقاشی‌های روزبه دبیری، با عنوان «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در گالری گویه افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۶ اثر از هنرمند است.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است : «اندام‌هایی جداافتاده از طبیعت با رویکردی آبستره از بستر بوم بیرون می‌ریزند؛ فرم و فیگور در مجلس حاضرند. پرسه‌زنی‌هایی برای عیان کردن بیش‌ازپیشِ جدال این دو عنصر؛ تا این‌گونه، فضایی آرمانی و درهم‌آمیخته شکل گیرد.»

روزبه دبیری، نقاش ایرانی، در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او دورۀ کارشناسی نقاشی در دانشگاه سوره و کارشناسی‌ارشد در همان رشته در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. آثار این هنرمند از دهه ۸۰ تاکنون، در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، برپا شده است.

نمایشگاه «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ در گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شمارۀ سی‌ونه افتتاح خواهد شد؛ این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت بر پاست و روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ می‌توان از این نمایشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود