Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله‌پور صبح دوشنبه در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی اجرای نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در استان گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای بهره گیری از مشکلات ناشی از کرونا و تورم برای فشار علیه ملت ایران استفاده کند، اظهار کرد: درایت رهبر معظم انقلاب در اجرای طرح کمک‌های مومنانه سبب خنثی شدن این نقشه‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به مشارکت بی نظیر ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه، افزود: بعد درخشش ملت در اجرای مرحله نخست این رزمایش امروز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان نهضت تعاون و احسان در اجرا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نخستین مرحله از این طرح روز چهارشنبه در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود، گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی برای اهدا به نیازمندان تهیه و آماده توزیع است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست از طرح نهضت تعاون و احسان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نهضت تعاون و احسان به صورت قرارگاه‌های محله محور برگزار خواهد شد، افزود: این طرح در سه مرحله و همزمان با دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

توزیع ۲۵۰۰ بسته گوشت قربانی در میان نیازمندان

در ادامه این جلسه مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده تا این لحظه در راستای اجرای طرح تعاون و احسان در این استان، اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی در قالب اجرای طرح مذکور همزمان با عید قربان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار سپاه قرار دارد، گفت: در نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در گیلان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی توزیع خواهد شد.

کد خبر 4989661

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبدالله پور سپاه قدس گیلان کمک مومنانه ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم بیرجند مجلس شورای اسلامی کرمانشاه تعاون و احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود