Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@05:42:17 GMT

سفر به مازندران اکیدا ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۳۹۰۰

سفر به مازندران اکیدا ممنوع!

در همین راستا و بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سیدعباس موسوی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت ۳۲۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۱۵۲۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تصریح کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش بیماری باید همه مردم ماسک بزنند و دستورالعمل‌های بهداشتی مانند شستن مکرر دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

در این میان، لاری، سخنگوی وزارت بهداشت از مردم خواست، از سفر غیرضروری به مازندران جداً خودداری کنند.

وی به این موضوع اشاره کرده که، استان مازندران از تیرماه با موج شدید شیوع بیماری مواجه شده است، به طوری که ۲۰ شهرستان در وضعیت قرمز و ۲ شهرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری گفته که، موارد بستری و ابتلا به کرونا در این استان ظرف ۶ هفته گذشته بیش از ۴ برابر افزایش پیدا کرده است و شیب صعودی وضعیت بستری و ابتلا به بیماری در این استان نگران کننده است.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین، بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۳۲۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ بیمار جدید بستری و ۴۶ بیمار هم ترخیص شدند، ۵۱ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر، ۱۸۵۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، بستری هستند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مازندران مشکوک به کرونا بستری هستند بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد

ایسنا/مازندران رییس ستاد استانی آزمون‌های سراسری مازندران گفت: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با رقابت بیش از ۳۸ هزار داوطلب در استان مازندران در سلامت کامل انجام شد.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران و رییس ستاد استانی با اشاره به این نکته که این تعداد از داوطلبان در پنج گروه آزمایشی شامل ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت می‌کنند، افزود: پنج هزار و ۲۸۸ داوطلب در گروه ریاضی فیزیک، ۱۰هزارو ۷۵۳  داوطلب در گروه علوم انسانی، ۱۷ هزار و ۴۳۲ داوطلب در گروه علوم تجربی، هزار و ۷۱۰ داوطلب در گروه هنر و سه‌هزار و ۳۲۷ داوطلب در رشته زبان‌های خارجی شرکت کردند.

علی‌نژاد با تاکید بر این‌که با همت همه ارکان برگزاری آزمون، این رویداد به سلامت و بدون هیچ حاشیه‌ای در استان برگزار گردید، خاطرنشان کرد: از مجموع داوطلبان، تعداد ۲۴۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴۰۹۳ داوطلب مرد بودند که در ۱۹ حوزه امتحانی و در ۱۷ شهرستان شامل: آمل، بابل، بابلسر،‌ بندپی شرقی،‌ بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت پرداختند.

بازدید دکتر یوسف نوری استاندار جدید مازندران و دکتر سیدجلال موسوی خطیر معاون تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی از حوزه‌های برگزاری آزمون بابلسر و ساری، از دیگر نکات قابل اشاره در این آزمون بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، نتایج آزمون نوبت اول، براساس تقویم اعلامی سازمان سنجش، نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد. هم‎چنین بر اساس اعلام سازمان سنجش، نوبت دوم آزمون سراسری، ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مرداد ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد و داوطلبان پس از دریافت کارنامه نهایی، در همان زمان می‌توانند انتخاب رشته نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت