Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از جریمه حدود چهار میلیارد ریالی واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته ارزیابی و نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا در استان سمنان از جریمه حدود چهار میلیارد ریالی واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 325 مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام پزشکی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای خرید ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش و به‌منظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی این تعداد بازرسی از ابتدای فروردین‌ماه از واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی، داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی استان و با حضور دستگاه‌های مختلف ازجمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، بهداشت و سازمان صمت صورت گرفته است که 46 فقره پرونده تخلف تنظیم شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر 3 میلیارد و 900 میلیون ریال کشف که جهت بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

یحیایی اذعان داشت: مردم شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را به خاطر بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق، فروش اجباری کالا و خدمات، عدم درج قیمت و.... را به این سامانه ارتباطی اطلاع دهند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان پزشکی صنعت جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان

در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

‌خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها‌، باسکول و… انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

وی در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک