Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:33:59 GMT

تذکر به روحانی به خاطر عدم نظارت بر شورای تنظیم بازار

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۲۹۷

تذکر به روحانی به خاطر عدم نظارت بر شورای تنظیم بازار

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس به رئیس جمهور به خاطر عدم نظارت بر شورای تنظیم بازار و دیگر شوراهای دستگاه‌های اجرایی تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور به خاطر عدم نظارت بر شورای تنظیم بازار و دیگر شوراها و کمیسیون‌های دستگاه‌های اجرایی تذکر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: چرا بر شورای تنظیم بازار و شوراها و کمیسیون‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی نظارت نمی‌کنید؟ چرا وزارتخانه‌ها را برای کاهش عملکرد و عدم نظارت بر ادارات و سازمان‌های زیر مجموعه خود مؤاخذه نمی‌کنید؟

متن تذکر: جناب آقای رئیس جمهور کشاورزان از افزایش قیمت کود شیمیایی که گرانتر از محصول گندم و جو آنها شده گله مند هستند. آهنگران از افزایش قیمت آهن و میلگرد می‌نالند. کارگران از حقوق و دستمزد کم با توجه به تورم و بیکاری گریانند. مستأجران از افزایش قیمت اجاره بهای مسکن آواره‌اند. بازنشستگان در تأمین مخارج درمان و معیشت خود مانده‌اند و خدا به داد نوعروسان و دامادها برسد که از ترس هزینه‌ها جرأت شروع یک زندگی مشترک را ندارند و هر کدام در خانه پدری خود منتظر فرجند.

آقای رئیس جمهور؛ هریک از وزارتخانه ها کم کاری خود را گردن دیگر وزارتخانه‌ها با سازمان‌های دیگر می‌اندازد ، مثلا سرپرست وزارت صمت می‌گوید که در شورای تنظیم بازار من به تنهایی تصمیم گیر و مجری و پاسخگو نیستم، پس ملت شریف ایران باید از چه کسی سؤال کنند؟ قطعا شما باید پاسخگو باشید چرا که شما به مردم قول دادید ۱۰۰ روزه تمام مشکلات حل می‌شود ولی الان و سال گذشته و مشکلات حل نشده که هیچ، چندین برابر هم شده است. پاسخگویی شما مورد درخواست ملت شریف ایران است امیدوارم پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر شورای تنظیم بازار فارس بر شورای تنظیم بازار عدم نظارت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد