Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@22:17:35 GMT

رکوردشکنی فیلم نولان در گیشه بعد از ۶ سال

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۶۱۶

رکوردشکنی فیلم نولان در گیشه بعد از ۶ سال

ایران اکونومیست-فیلم سینمایی «میان ستاره ای» به کارگردانی کریستوفر نولان، رکورد فروش روزانه از زمان بازگشایی‌ها در این کشور را ثبت کرد.

فیلم سینمایی «دلیتل» در هفته دوم نمایش در گیشه کشور چین صدرنشین شد. چین مدتی است که به صورت آزمایشی اقدام به بازگشایی سینما‌ها کرده است.

با وجود محدودیت‌هایی در تعداد نمایش‌ها و همچنین فاصله گذاری اجتماعی، طبق گزار‌ش های محلی چین، گیشه این کشور در حدود ۱۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون دلار فروش داشته است. فروش این هفته گیشه باعث شد که در مجموع گیشه امسال چین به فروش ۳۶۴ میلیون دلار برسد. مبلغی که در مقایسه با سال گذشته افتی ۹۳ درصدی را شاهد است. سال گذشته در زمانی مشابه، گیشه چین ۵.۴ میلیارد دلار فروش داشت.

۳.۳ میلیون دلار کافی بود تا فیلم سینمایی «دلیتل» برای چندمین هفته متوالی صدرنشین گیشه این کشور شود و به فروش کلی ۱۱ میلیون دلار برسد. این فیلم با بودجه ۱۵ میلیون دلاری، پیش از دوران کرونا در آمریکا ۱۲۶ میلیون دلار فروخته بود.

به دلیل نبود فیلم‌های جدید، فیلم سینمایی «میان ستاره ای» به کارگردانی کریستوفر نولان در سینما‌های چین اکران داشت. این فیلم با رقم زدن ۲.۸ میلیون دلاردر افتتاحیه، بیشترین میزان افتتاحیه از زمان بازگشایی سینما‌ها را ثبت کرد. در این فیلم بازیگرانی مثل جسیکا چستین، آن هاتوی، متیو مک کانهی نقش آفرینی می‌کنند. به این ترتیب «میان ستاره ای» با احتساب فروش اصلی خود در سال ۲۰۱۴ به ۱۱۱ میلیون دلار در چین رسید.

فیلم جدید کریستوفر نولان با عنوان «انگاشته» قرار است در آینده‌ای نزدیک در سینما‌های جهان اکران شود و این نشانه خوبی برای او خواهد بود که هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم «انگاشته» در چین اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیلم سینمایی میلیون دلار سینما ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

گیشه روزنامه بازار پادکست بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پادکست خبری پایگاه تحلیلی_ خبری بازارنیوز امروز، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

برچسب ها: گیشه روزنامه ، گیشه روزنامه بازارپادکست ، گیشه روزنامه‌های اقتصادی ، تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9x

دیگر خبرها

  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی