Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عبوری روز دوشنبه در جریان بازدید از طرح پیاده راه سازی خیابان فردوسی سنندج با اشاره به اینکه طرح پیاده‌راه فردوسی از طرح‌های شاخص حوزه بازآفرینی کشور در مرکز یک شهر است، گفت: پیمانکاران و مسئولان استانی نگران تأمین اعتبار این طرح نباشند و تلاش کنند در کمترین زمان ممکن این پروژه به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح علاوه بر تسهیل عبور و مرور مردم از مرکز شهر، اهداف بازآفرینی شهری نیز محقق می‌شود.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز در این بازدید با بیان اینکه نگرانی مجموعه دولت در این طرح تأمین اعتبار است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای طرح پیاده راه فردوسی تلاش می‌شود اعتبارات این طرح از منابع مختلف از جمله ستاد بازآفرینی شهری تأمین و در اختیار پیمانکاران قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز گفت: برای این طرح ۴۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که هم اکنون خدمات زیربنایی شامل آب، برق، مخابرات و فاضلاب اصلاح شده و طرح به صورت خام در اختیار شهرداری برای انجام عملیات روبنایی از جمله بتن ریزی و سنگ فرش قرار گرفته است.

شهرام ملکی افزود: این طرح گزینه نهایی راه و شهرسازی برای احیای خیابان فردوسی است که برای اجرای آن در بهار سال ۱۳۹۷ حدود ۸۰ میلیارد ریال (به غیر از ساماندهی زیرساخت‌ها) اعتبار تصویب شده بود.

وی اضافه کرد: پس از اتمام طرح مطالعاتی در حوزه‌های ترافیکی، تاریخی، معماری سنتی و بومی در ۲ مرحله شامل کف سازی و مرمت ساختمان‌های تاریخی اجرا می‌شود.

ملکی با بیان اینکه این طرح از اردیبهشت سال جاری وارد فاز اجرایی است، یادآور شد: اعتبار مورد نیاز این طرح به میزان ۸۰ میلیارد ریال شامل ۶۰ میلیارد ریال از محل فروش املاک در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز از محل منابع نقدی شرکت باز آفرینی شهری تأمین می‌شود.

خیابان فردوسی سنندج خیابان فردوسی به طول ۵۹۰ متر و به عرض ۲۰ متر بین میدان آزادی و انقلاب واقع شده است.

کد خبر 4989872

منبع: مهر

کلیدواژه: پیاده راه مهدی عبوری بهمن مرادنیا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی خیابان فردوسی میلیارد ریال پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ اردیبهشت به نام هفته سنندج گفت: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف "حامد شریعتی" شامل ۶۰ عکس قدیمی شهر سنندج از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) است و در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

اسعد فرهادی ادامه داد: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخداد‌ها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن به همت آقای حامد شریعتی گرد آوری و در معرض نمایش علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار می گیرد.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

 آیین افتتاحیه و بازگشایی نمایشگاه شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ با حضور مسئولین، هنرمندان و علاقه‌مندان در محل گالری سوره برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد