Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال ایران گفت: اگر بهترین مربی خارجی را هم برای تیم ملی بیاوریم نباید کادر فنی تیم کاملا خارجی باشد، مربیان ایرانی باید در ترکیب کادر فنی حضور داشته باشند.

بهنام‌ محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت پروسه انتخاب سرمربی تیم‌ ملی والیبال ایران، توضیح داد: فدراسیون باید تا یک ماه آینده و قبل از شروع لیگ سرمربی مد نظرش را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر گزینه‌هایی هستند که فدراسیون در حال بررسی آن‌هاست که باید به جمع بندی نهایی برسد. هم مربیان داخلی هم مربیانی خارجی هم مد نظر هستند.

او در مورد مطرح شدن نام برخی مربیان خارجی مانند رزنده نیز گفت: همانطور که گفته‌ایم هم با مربیان داخلی صحبت شده و هم با یکسری گزینه‌های خارجی اما باید ببینیم ‌گزینه‌ای که می‌تواند به والیبال ما کمک کند چه کسی است. با همه این موارد اگر گزینه نهایی مربی خارجی هم باشد باید مربی ایرانی در کنارش او حضور داشته باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که خودش با گزینه داخلی موافق است یا خارجی، اظهار کرد: من معتقدم حتی اگر خارجی درجه یک هم بیاوریم باید از مربیان ایرانی در کنار او استفاده کنیم تا یک تیم خوب مربیگری داشته باشیم، نباید همه کادرفنی خارجی باشند. ایرانی‌ها می‌توانند کادر خارجی را به خوبی راهنمایی کنند.

او تاکید کرد: باید تا یک ماه آینده تصمیم درستی گرفت چون بازیکنان این نسل ما اکثرا آخرین المپیک خود را تجربه خواهند کرد و به همین دلیل انگیزه بالایی دارند، باید بهترین گزینه انتخاب شود تا به موفقیت برسیم.

پیشکسوت والیبال ایران در مورد پرداخت نشدن پاداش تیم ملی جوانان بعد از قهرمانی تاریخی در جهان نیز گفت: بازیکنان ما یک پاداش معنوی داشتند که پیش حضرت آقا رفتند و حالا از نظر پاداش مادی هم چارتی در وزارت ورزش و کمیته هست که یکسری مصوبات در مورد پاداش‌های مسابقات از جمله قهرمانی در المپیک، جهان و ... دارد. ارقام پاداش‌ها در این چارت‌ مشخص است و این تیم جوانان ما هم قطعا در آن چارت قرار دارد که اگر جلسه تجلیل از قهرمانان برگزار شود فکر می‌کنم این پاداش‌ها تقدیم می‌شود.

او ادامه داد: در بعضی از مواقع اتفاقاتی مانند قهرمانی تیم‌ والیبال جوانان ایران در جهان میفتد که خارق العاده است و به همین دلیل یکسری از مسئولان و ارگان‌ها قول‌هایی می‌دهند که متاسفانه عملی نمی‌شود. با این ‌وجود چارت کمیته و وزارت مشخص است و باید طبق روند طبیعی پیگیری شود تا پاداش‌ها تعلق بگیرد اما ارگان‌ها یا کسانی‌ هم که به خاطر عملکرد خوب یک تیم قول می دهند بهتر است به وعده‌های خود عمل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهنام محمودي تيم ملي واليبال ايران واليبال پاداش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای دو تیم پیکان و مس رفسنجان با یک پرواز راهی کرمان شدند تا برای بازی عصر فردا در جام حذفی اردو بزنند.

در حاشیه این پرواز، بازیکنان و مربیان دو تیم که سابقه همکاری با یکدیگر را داشتند، به استقبال هم رفتند. نکته جالب این دیدارها، پهن شدن بساط بگو و بخند رضا عنایتی و محمد رجب‌زاده مربیان پیکان با محرم نویدکیا و دستیارانش بود.

آنها امروز دیدار صمیمانه‌ای داشتند اما فردا باید تیم‌های خود را مهیای تقابل مهمی کنند، آن هم در دیداری که فقط یک برنده دارد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!