Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:47:32 GMT

بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۸۱۶

بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج احداث می‌شود

محمدعلی مسیمر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درحال حاضر بخشی که به عنوان بخش دیالیز در بیمارستان توحید سنندج فعال است دارای مشکلات و موانع زیادی است و جوابگوی نیاز بیماران دیالیزی نیست.

وی افزود: هم‌اکنون ۲۳ تخت بخش دیالیز در این مرکز وجود دارد و خدمات درسه شیفت به بیماران ارائه خواهد شد، ضمن اینکه تعدادی از بیماران نیز در منزل مانده تا بصورت نوبتی جایگزین شوند که امید است با احداث ساختمان جدید این مشکلات رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان یادآور شد: طبق تفاهم نامه منعقده با خانواده خیرسنندجی مرحومه نرگس تارا با دانشگاه علوم پزشکی قرار است بخش دیالیز در بیمارستان توحید سنندج توسط این خانواده خیر راه‌اندازی شود.

وی گفت: براساس این تفاهمنامه مقرر شده است در فاز اول یک طبقه از این ساختمان با زیربنای ۸۰۰ متر مربع احداث شود که در این فاز ۴۰ تخت برای بیماران دیالیزی آماده‌سازی خواهد شد و با فراهم شدن شرایط  طبقه دوم نیز راه‌اندازی و ظرفیت تخت‌های این بخش به ۸۰ تخت خواهد رسید.

مسیمر یادآور شد: این خانواده خیر زمین مورنظر را در بیمارستان توحید در اختیار گرفته‎اند و عملیات ساخت این مرکز آغاز شده است، ضمن اینکه با احداث این مرکز بخش فعلی دیالیز به بیماران دیگری اختصاص پیدا می‌کند و فقط شاید چد تخت برای بیماران اورژانسی باقی بماند.

برچسب‌ها کردستان دانشگاه های علوم پزشکی سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دانشگاه های علوم پزشکی سنندج کردستان دانشگاه های علوم پزشکی سنندج بیمارستان توحید بخش دیالیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور