Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-پارکت و کاغذ دیواری دو پوششی هستند که در دکوراسیون داخلی کاربرد بسیار زیادی دارند و در زیبایی آن نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند. در واقع با ورود پارکت و همچنین کاغذ دیواری به صنعت ساختمان سازی تحول بزرگی در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد شد و امروزه میتوان مدل های متنوعی از این دو پوشش را یافت که هر یک به نوعی از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما زمانی کاغذ دیواری و پارکت ها میتوانند دکوراسیونی زیبا را پدید آورند که بخوبی با دکور تناسب برقرار کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اصول به کارگیری پارکت و کاغذ دیواری متناسب با طراحی دکوراسیون را به شما شرح دهیم تا بتوانید نسبت به این اصول کاغذ و همچنین پارکت های مناسب را انتخاب نمایید. یکی از  اصول به کارگیری پارکت و کاغذ دیواری متناسب با طراحی دکوراسیون مربوط به انتخاب رنگ های مناسب میشود و باید در انتخاب رنگ ها دقت لازم را به خرج دهید. در انتخاب رنگ کاغذ دیواری و پارکت به تناسب آن با دکوراسیون توجه داشته باشید

یکی از نکات بسیار مهمی که در انتخاب کاغذ دیواری و پارکت باید به آن توجه داشته باشید رنگ آن است و باید رنگ هایی را انتخاب کنید که نه تنها  مناسب سلیقه شما باشد بلکه بطور کلی متناسب با دکور باشد. برخی افراد برای اینکه پارکت و یا کاغذ دیواری را  انتخاب کنند به صورت سلیقه ای عمل کرده و توجهی به تناسب آن با دکور ندارند که این کار بسیار اشتباه است. رنگ ها به دو دسته کلی یعنی رنگ های تیره و همچنین رنگ های روشن تقسیم بندی میشوند که رنگ های تیره برای منازلی که اجزای دکوراسیون آن تیره میباشد و همچنین متراژ بالایی دارند ایده آل است و مشکلی در اجرا و نصب آن وجود ندارد. همچنین در استفاده از پارکت و کاغذ دیواری های تیره باید به دیگر اجزا مانند پرده ها، مبل ها، میزها و از این قبیل وسایل نیز توجه داشته باشید. در مقابل اگر قصد انتخاب کاغذ دیواری و پارکت های رنگ تیره را برای فضاها و دکوراسیون های کوچک دارید پیشنهاد میکنیم تا در انتخاب خود تجدید نظر کرده و کاغذ و پارکت هایی را انتخاب کنید که رنگ روشنی داشته باشند زیرا پوشش های با رنگ تیره به جای آنکه محیط را زیباتر کنند جلوه بدی را بوجود خواهند آورد و محیطی تیره و بدون نور که کسل کننده نیز خواهد بود را ایجاد میکنند. اگر وسایل زیادی را نیز در فضای موجود استفاده میکنید پس تاکید میکنیم که با توجه به کوچک بودن فضا از پارکت ها و همچنین کاغذ دیواری های رنگ تیره استفاده نکنید و پوشش هایی با رنگ روشن را استفاده نمایید تا کمبود نور را تا حدی جبران کنند.

در دکوراسیون های با متراژ بالا از کاغذ و پارکت های متنوع استفاده کنید

در صورتیکه فضای مد نظر شما متراژ بالایی دارد بهتر است تا کاغذ و همچنین پارکت هایی را انتخاب نمایید که از طرح های متنوعی برخوردار باشد. به طور مثال اگر قرار است تا چندین بخش مختلف از فضای موجود را با کاغذ دیواری و همپنین پارکت بپوشانید بهتر است تا پارکت و کاغذ هایی را برای هر بخش انتخاب کنید که از یک طرح خاص و متفاوت برخوردار باشند. این کار میتواند در دکوراسیون های بزرگ تا حد زیادی بر جذابیت آن بیفزاید و تاثیر بسیار خوبی بر روی ساکنین و مخاطب داشته باشد. همچنین انتخاب طرح های متنوع میتواند از کسل جلوه دادن فضا تا حد زیادی بکاهد. در فضاهای کوچک به دلیل کمبود جا نمیتوان پارکت ها و کاغذ دیواری های متنوع را به کار برد اما در فضاهای بزرگ به راحتی میتوان کاغذ و پارکت های با طرح متنوع را به کار برد.

در صورتیکه دکوراسیون شلوغی دارید از پارکت ها و کاغذ دیواری های با طرح های شلوغ استفاده نکنید

تعداد وسایل موجود در دکوراسیون میتوانند در انتخاب کاغذ دیواری و همچنین نقش داشته باشند. هر چه تعداد وسایل بیشتری در دکوراسیون وجود داشته باشند در نتیجه باید از کاغذ دیواری ها و همچنین پارکت هایی استفاده کنید که طرح های کمتری بر روی خود داشته باشند. کاغذ دیواری و همچنین پارکت های با طرح های شلوغ با قرار گرفتن در کنار وسایل موجود در دکوراسیون میتوانند بر شلوغ شدن فضای موجود بیفزایند و آنرا شلوغ تر جلوه دهند. بهتر است و پیشنهاد میشود تا از کاغذ دیواری و پارکت هایی برای این دسته از دکوراسیون ها استفاده کنید  که طرح های خلوت تری داشته باشند.

دکوراسیون های مدرن بهترین گزینه برای استفاده از پارکت و کاغذ دیواری های فانتزی

نوعی از کاغذ دیواری و همچنین پارکت ها وجود دارند که از طرح های فانتزی بر روی خود برخوردار میباشند و باید در بکارگیری و استفاده از این دسته پارکت ها و کاغذ دیواری ها نیز به سبک دکوراسیون توجه ویژه ای داشته باشید. دکوراسیون منازل به دو دسته دکور مدرن و همچنین کلاسیک تقسیم بندی میشود که برای دکوراسیون های کلاسیک نمیتوان از کاغذ و پارکت هایی استفاده نمود که طرح های فانتزی دارند و در صورتیکه در دکورهای کلاسیک از این نوع کاغذ و پارکت استفاده شود جلوه بسیار بد و مضحکی پدید می آید. اما دکوراسیون های مدرن از بهترین گزینه ها برای بکارگیری از کاغذ دیواری و پارکت های فانتزی هستند و میتوانند با دکورهای مدرن تناسب بسیار خوبی را برقرار کنند. البته باید این نکته را در استفاده از پارکت و کاغذ دیواری های فانتزی در دکوراسیون های با سبک مدرن به خاطر داشته باشید که بهتر است این پارکت و کاغذ ها را اولا در طرح های متنوع و همچنین در برخی بخش ها مورد استفاده قرار دهید. استفاده از کاغذ و پارکت های با طرح یکنواخت و همچنین در تمامی بخش ها میتواند جلوه بدی را ایجاد کند.

برای خرید کاغذ دیواری و مشاهده ی قیمت کاغذ دیواری به سایت ما سر بزنید:

decoroffice.net

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پارکت کاغذ دیواری طراحی دکوراسیون پارکت و کاغذ دیواری کاغذ دیواری کاغذ دیواری ها کاغذ و پارکت کاغذ دیواری دکوراسیون ها داشته باشند داشته باشید رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت:در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع ۱-۲ و ۳ سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: شرکت‌های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند.ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • صد و پنجاه و هشتمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین