Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت اهداء به نیازمندان آماده شده است گفت: در مرحله نخست از طرح تعاون و احسان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در نشست ویدئو کنفرانس هماهنگی اجرای نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در استان گیلان اظهار کرد: دشمن در تلاش بود تا از مشکلات به وجود آمده ناشی از تورم و کرونا برای فشار علیه ملت ایران استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاه قدس گیلان با بیان اینکه درایت مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح کمک‌های مومنانه سبب شد تا نقشه‌های دشمن علیه ملت ایران نتیجه‌بخش نباشد گفت: ملت ایران در رزمایش کمک مومنانه خوش درخشیدند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اجرای نهضت تعاون و احسان در استان گیلان ابراز کرد: نخستین مرحله از این طرح روز چهارشنبه در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت اهداء به نیازمندان آماده شده است خاطرنشان کرد: در مرحله نخست از طرح تعاون و احسان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه نهضت تعاون و احسان به صورت قرارگاه‌های محله‌محور برگزار خواهد شد افزود: این طرح در سه مرحله و همزمان با دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده تا این لحظه در راستای اجرای طرح تعاون و احسان در این استان اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی در قالب اجرای طرح مذکور همزمان با عید قربان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی با اعلام اینکه تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار سپاه قرار دارد گفت: در نخستین مرحله از طرح تعاون و احسان در گیلان ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار بسته کمک معیشتی طرح تعاون و احسان تعاون و احسان سپاه قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان