Web Analytics Made Easy - Statcounter

حـاج صفـی جـز معـدود بازیکنـان چـپ پـای فوتبـال کشـور اسـت کـه هـم در رده باشـگاهی و هـم در رده ملـی موفـق عمـل کـرده اسـت و در بازی‌هــای جــام جهانــی ۲۰۱۴ توانســت بــه صــورت ثابــت در ترکیــب تیــم ملــی بــازی کنــد و بــا بازی‌هــای خوبــش تحســین همــگان را برانگیــزد. ایــن ملــی‌پــوش کاشــانی کــه در ســن ۱۱ســالگی فوتبــال حرف‌ای خـودش را آغـاز کـرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سـن ۱۶سـالگی توانسـت بـه تیـم بزرگسـالان ســپاهان راه یابــد و خیلــی زود در فوتبــال کشــور مطــرح شــود. وی اهــل کاشــان و متولــد ۱۳۶۸ اســت.

ذوب مرا نخواست و به سپاهان رفتم

فوتبــال را از هفــت یــا هشــت ســالگی شــروع کــردم و ۱۰ ســاله بــودم کــه بــه اصفهــان آمــدم. در ۱۱ ســالگی در نونهـالان ذوب‌آهـن بـازی کـردم و بعـد از سـه سـال کـه حـدود ۱۴ سـال داشـتم بایـد در نوجوانـان ذوب‌آهـن بـازی می‌کــردم کــه ســرمربی آن تیــم مــرا نخواســت و ســپس بــه ســپاهان رفتــم. زمانــی کــه در نوجوانــان و جوانــان ســپاهان بــازی می‌کــردم لوکــا بوناچیــچ تــازه بــه ســپاهان آمــد و بســیار زیــاد بــه جوانــان اهمیــت مــی‌داد و بایــد بگویــم کــه لــوکا در فوتبــال مــن بســیار تأثیرگــذار بــود بــه ایــن صــورت کــه اگــر او نبــود بــه ایــن موقعیــت نمی‌رســیدم. مربیــان ایرانــی اصــولا زیــاد بــه جوانــان اهمیــت نمی‌دهنــد.

از ۱۶ سالگی در لیگ برتر بازی کردم

از ۱۶ سـالگی در لیگ برتر فوتبال ایران به میدان رفتم. زمانـی کـه از سـوی لـوکا انتخـاب شـد تنهـا هدفـم ایـن بـود کـه خـود را اثبـات کنـم و شایسـتگی‌هایـم را نشـان دهـم. بـر همیـن اسـاس تـلاش‌هـای شـبانه‌روزی‌ام پایـان نداشـت تـا بالاخره بـه هـدف بالاتر خـود کـه حضـور در اروپـا بـود رسـیدم. حضورم در سـپاهان راه حضور در تیم ملی را هموارتر کرد عملکــردم در تیــم ســپاهان باعــث شــد تــا در تیــم ملــی حضــور داشــته باشــم و پیراهــن مقــدس تیــم ملــی فوتبـال کشـورم را بـر تـن کنـم. فوتبـال بالا و پاییـن دارد و بـا گذشـت زمـان صبـر کـردم تـا بـه اهدافـم برســم. البتــه بــا درخشــش در تیــم ملــی و عملکــردی کــه داشــتم در آلمــان و یونــان نیــز فوتبــال بــازی کــردم.

جلوی مسی کمی استرس داشتم

بازی مقابل نیجریه، آرژانتین و بوسـنی و هرزگوین کم اسـترس بود. بـازی مقابـل نیجریـه بسـیار سـخت‌تر از بـازی مقابـل آرژانتیـن بـود و دوندگـی مـن در بـازی بـا نیجریـه بیشـتر از آرژانتیـن بـود. اوایـل بـازی بـا آرژانتیـن کمـی اسـترس داشـتیم، امـا مـن بـه شـخصه اسـترس نداشـتم و بیشـتر بازیکنــان تیــم ملــی نیــز اســترس زیــادی نداشــتند. البتــه جلــوی مســی کمــی اســترس داشــتم و ایــن اســترس هـم بـه ایـن علـت اسـت کـه مسـی بازیکنـی اسـت کـه بـه راحتـی می‌توانـد بازیکـن مسـتقیم خـود را از پیـش رو بـردارد و دریبـل کنـد.

اتفاقاتی افتاد که از قهرمانی در آسیا دور شدیم

آنطور که می‌خواسـتیم در جام ملت‌ها نتیجه نگرفتیم. پــس از درخشــش در جــام جهانــی و اثبــات قدرتمــان، روی تیــم ملــی ایــران بــه خاطــر بازی‌هــای خوبــش یــک حســاب ویــژه‌ای بــاز شــده اســت و کشــورهای عربــی از ایــران هــراس دارنــد. در جــام ملت‌هــا آنطــور کــه مــی‌خواســتیم موفــق نشــدیم و بــه هدفمــان نرســیدیم. یکســری اتفاقــات رخ داد و متاســفانه باعــث شــد از قهرمانــی دور شــویم.

منتظرمان در جام جهانی باشید

تیـم ملـی فوتبال به روزهای اوج خود باز می‌گردد. تیـم ملـی دچـار افـت شـد و امیـدوارم بـا حضـور اسـکوچیچ تیـم ملـی بـه روزهـای اوج خـود بـاز گـردد. شـرایط گروهــی خیلــی ســخت اســت و امیــدوارم اوضاعمــان بهتــر شــود و از گــروه و مرحلــه بعــد بالا برویــم و ماننــد دوره‌هـای بعـدی از گـروه خـود صعـود کـرده و بـه جـام جهانـی راه پیـدا کنیـم. منتظرمـان در جـام جهانـی باشـید.

آرزو دارم در رئال بازی کنم

بازی در اسـپانیا بسیار سخت است. آرزوی هـر بازیکنـی اسـت کـه لژیونـر شـود و چـه کسـی اسـت کـه دوسـت نداشـته باشـد در خـارج از کشـور بـازی کنــد. خــودم بیشــتر اســپانیا را دوســت دارم، امــا بــازی در اســپانیا بســیار ســخت اســت. البتــه باشــگاه‌های آلمــان را هــم دوســت دارم ولــی بــازی در اســپانیا را بــه آلمــان ترجیــح می‌دهــم. آرزو دارم روزی در رئـال بازی کنم. هـدف و آرزویـم ایـن هسـت کـه وقتـی حرفـه‌ای فوتبـال را شـروع کـردم در بهتریـن تیـم‌هـای اروپایـی بـازی کنـم. تیـم رئـال را خیلـی دوسـت دارم و یکـی از آرزوهایـم ایـن اسـت کـه در رئـال بـازی کنـم . رائول گونزالز الگوی فوتبالی‌ام اسـت و ایـن بازیکـن را بسـیار دوسـت دارم و از سـبک بـازی او خوشـم می‌آیـد در زمانــی کــه در نوجوانــان ســپاهان بــودم هــم بــه عنــوان هافبــک چــپ و هــم فــوروارد بــازی مــی‌کــردم. حالا فعـلا کـه بـه مـن مـی گوینـد فابـرگاس!

تمرین کردن در خانه سخت است

باتوجـه بـه شـرایط کرونـا تمریـن کـردن در منـزل بسـیار سـخت و دشـوار اسـت و از لحـاظ آمادگـی در وضعیـت ایـده‌آلـی نیسـتم. امـا تمرینـات را پیگیـری مـی‌کنـم تـا آمادگـی نسـبی را داشـته باشدـ.

با سپاهان از فوتبال خداحافظی می‌کنم

حضـور در سـپاهان باعـث شـد مـن پلـه‌هـای ترقـی را طـی کنـم. زمانـی کـه خواسـتم از فوتبـال خداحافظـی کنـم باتنهـا تیمـی کـه باعـث رشـدم بـود، ایـن کار را خواهـم کـرد. تشـکر ویـژه‌ای از خانـواده‌ام می کنـم کـه واقعـا در ایـن چنـد سـال بـرای مـن بسـیار زحمـت کشـیدند و سـختی زیـادی را تحمـل کردنـد، زیـرا زمانـی کـه بـه سـپاهان رفتـم هفتـه‌ای سـه الـی چهـار بـار بـه اصفهـان می‌آمـدم و تمریـن می‌کـردم کـه در آن زمـان بـه درسـم لطمـه زیـادی وارد شـد. در حـال حاضـر هـم بـه خاطـر دعـای پـدر و مـادرم اسـت کـه بـه ایـن جـا رسـیده‌ام و نمی‌دانـم چگونـه می‌توانـم زحماتشـان را جبـران کنـم.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها تراکتورسازی احسان حاج صفی تیم ملی ایران رئال مادرید تیم فوتبال سپاهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی احسان حاج صفی تیم ملی ایران رئال مادرید تیم فوتبال سپاهان تراکتورسازی احسان حاج صفی تیم ملی ایران رئال مادرید تیم فوتبال سپاهان تیــم ملــی اسـت کـه کـه بـه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد

خیال ستاره PSG از کامبک مقابل دورتموند راحت است. 

کیلیان ام باپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به جبران باخت ۱-۰ در بازی رفت مقابل بروسیا دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوش بینی کرده است.

طرفداری | به گزارش لو پاریزین، شاگردان لوئیز انریکه در دیدار رفت عملکردی ضعیف ارائه دادند، در خلق موقعیت با مشکل مواجه بودند و به نظر می رسید در مقابل جو سنگین ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند و دیوار زرد مشهور آن، خود را باختند. ام باپه آن شب، تجسمی از مشکلات تیمش بود؛ او در طول بازی کم رنگ ظاهر شد و به خوبی توسط مدافعان پرانگیزه حریف مهار گردید، اما این بازیکن فرانسوی با قاطعیت و اعتماد به نفس در مورد صعود تیمش صحبت می‌کند:

نفرات تیم خیلی خونسرد هستند. ما با اعتماد به نفس هستیم و اطمینان داریم که می‌توانیم باخت را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت و ما از همین حالا برای آن نبرد آماده می‌شویم. یک جنبه ما انسان است و جنبه دیگر، بازیکن؛ انسان باید خودش را آماده کند و این به بازیکن کمک می‌کند تا برای شرکت در چنین رویدادی آماده شود. من با روحیه‌ای خوب سراغ این بازی خواهم رفت و آماده دفاع از پیراهن تیمم و رساندن آن به فینال هستم.

در حالی که انتقال ام باپه به رئال مادرید در پایان فصل، رازی آشکار در دنیای فوتبال به شمار می رود، این فصل آخرین فرصت او برای کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا همراه با باشگاه شهر خود به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • اینیستا پس از گل به یادماندی مقابل چلسی: نمی تونم بگم چه حسی داشتم، فقط دویدم و پیراهنم رو درآوردم / زیرنویس فارسی
  • فهرست بایرن هواداران را خوشحال کرد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم