Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست جدید باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در خصوص انتخابش و کنار رفتن جواد محمدی از مدیرعاملی توضیحاتی داد. تاریخ انتشار: 15:18 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۴۲۹

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با میزان در خصوص انتخابش به عنوان سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و اینکه جواد محمدی از مدیرعاملی کنار رفت، اظهار داشت: محمدی مشغول به کارش بود، اما با توجه به اینکه مدتی پیش درگیر بیماری شد دیگر نمی‌توانست به کارش ادامه دهد و نیاز به استراحت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین خاطر، هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان امروز (دوشنبه) جلسه‌ای تشکیل داد و پس از بررسی موارد مختلف و بحث‌هایی که انجام شد، اعضا به این جمع‌بندی رسیدند که من به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شوم و امور را دست بگیرم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: امیدوارم که همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم قدم‌های خوبی برای باشگاه ذوب‌آهن برداریم. همچین امیدوارم بتوانیم تیم فوتبال را هم در لیگ برتر نگه داریم. با اراده‌ای که من در اعضای تیم می‌بینم قطعا با صحبت‌هایی که طی روز‌های آتی با آنها انجام می‌دهیم می‌توانیم تیم را در لیگ نگه داریم.

بیشتر بخوانید: جمشیدی سرپرست باشگاه ذوب‌آهن شد؛ محمدی کنار رفت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن احمد جمشیدی ذوب آهن لیگ برتر فوتبال باشگاه ذوب آهن سرپرست باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی

به گزارش قدس آنلاین، کیان دهراب‌پور درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • مرحله نخست مبارزه با آفات گیاهان تا اواسط اردیبهشت انجام می‌شود
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون