Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:26:53 GMT

۲۴ واحد صنفی متخلف در شهرستان البرز پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۲۸۹

۲۴ واحد صنفی متخلف در شهرستان البرز پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهر ستان البرز، با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، نصیری فرماندار شهرستان البرز، بخشداران، شهرداران و اعضای ستاد کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.

محمد نصیری در این جلسه اظهار داشت: از زمان انتشار ویروس کرونا ۲۷ جلسه در شهرستان البرز تشکیل شده و مصوبات آن را پیگیری کرده ایم تا اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا، همراهی مردم با مسئولان استانی مطلوب بوده و با این مشارکت توانسته ایم بخشی از آسیب‌های این حوزه را در شهرستان کاهش دهیم.

فرماندار البرز تصریح کرد: همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت جدی مدیران موجب شده آمار بیماران کرونا در این شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان‌ها کمتر باشد و باید این وضعیت را به سمت کاهش بیماران سوق دهیم.

نصیری گفت: مردم شهرستان البرز در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در موج اول شیوع ویروس کرونا همکاری خوبی داشتند و بر این اساس تعداد فوتی‌ها کاهش یافت و در دوره دوم نیز انتظار داریم شهروندان به توصیه‌های بهداشتی اهمیت دهند تا با بحران دیگری مواجه نشویم.

وی یادآور شد: با توجه به جمعیت شهرستان البرز و استقرار واحدهای متعدد تولیدی و صنعتی و اشتغال ده‌ها هزار کارگر باید در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نظارت‌ها بیشتر شود تا مشکلات دیگری را شاهد نباشیم.

فرماندار البرز بیان کرد: قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت غرب به شمال و شمال غرب موجب تردد مسافران زیادی است که باید مراقبت‌های ما نیز بیشتر شود تا بیماری گسترش نیابد.

نصیری از پلمب ۲۴ واحد صنفی در شهرستان البرز هم خبر داد و گفت: با توجه به تهدید موج دوم ویروس کرونا باید زدن ماسک و رعایت بهداشت در میان شهروندان جدی گرفته شود.

وی در خصوص تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان البرز اظهار داشت: در حال حاضر ۵۵۱ نفر در این شهرستان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد ۵۷ نیز نیز فوت کرده اند.

فرماندار شهرستان البرز یادآور شد: با افزایش نظارت و بازرسی‌ها نسبت به برخورد با واحدهای متخلف اقدام شده و صنوفی که بهداشت را رعایت نکرده بودند با تعزیرات حکومتی مواجه شدند.

کد خبر 4990121

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد نصیری فرمانداری البرز ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرستان البرز ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز