Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:50:00 GMT

اهدای ۱۷۰ رأس دام به نیازمندان توسط عشایر استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۶۹۵

اهدای ۱۷۰ رأس دام به نیازمندان توسط عشایر استان اردبیل

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: به‌مناسبت عید سعید قربان، عشایر نیکوکار استان اردبیل ۱۷۰ رأس دام به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهدا نمودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌مناسبت عید سعید قربان، عشایر نیکوکار استان اردبیل ۱۷۰ رأس دام به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اهدا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عشایر نیکوکار استان اردبیل با مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری، گوشت‌های قربانی خود را برای توزیع در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر اهدا نموده‌اند.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان اردبیل ادامه داد: عشایر استان اردبیل به نیکوکاری معروف بوده و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها می‌تواند کمک قابل توجهی به تأمین نیازهای مددجویان کند.

دشتی بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند با کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ کمک‌های خود را به دست نیازمندان استان اردبیل برسانند.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل حسین دشتی عشایر نیازمندان اردبیل نیکوکاری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است