Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز از امکان بهره مندی رانندگان ناوگان حمل ونقل مسافر درون شهری و برون شهری البرز از تسهیلات 6 میلیون تومانی مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین فلاح نژاد اظهار کرد : به دنبال شیوع ویروس کرونا فعالیت بسیاری از صنوف و کسب و کارها به ویژه مشاغل خدماتی مختل و دچار مشکل شد بر این اساس دولت با هدف حفظ اشتغال موجود در بنگاه ها و حمایت از صاحبان مشاغل؛ تسهیلاتی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا از طریق ثبت نام در سامانه کارا تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رانندگان  ناوگان حمل ونقل مسافر درون شهری و برون شهری نیز شامل این تسهیلات می شوند گفت : با توجه به اعطای تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از سوی دولت ، کلیه رانندگان ناوگان حمل ونقل مسافر برون شهری ودرون شهری استان البرز نیز می توانند با مراجعه به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده و در مرحله بعد پس از تایید شرایط ؛ به بانک عامل تعیین شده مراجعه و از تسهیلات شش میلیون تومانی مشاغل آسیب دیده از کرونا بهره مند شوند.

شایان ذکر است بدلیل کاهش سفرها و مسافران در بین شهرها به دلیل بیماری کرونا رانندگان از پیامد این بیماری آسیب بسیاری دیده اند و به این منظور ستاد ملی مقابله با کرونا این تسهیلات را برای این مشاغل نیز در نظر گرفته است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تاکسی البرز کرونا مشاغل آسیب دیده آسیب دیده از کرونا حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی