Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@11:15:27 GMT

سرقت از منازل شهروندان در پوشش قالیشویی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۰۸۵۵

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند دو نفره سارقان منزل که تحت پوشش کارگاه قالیشویی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می‌کردند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل و شکایت یکی از شهروندان در محدوده استحفاظی کلانتری ۱۴۲ کن پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاکی با حضور در پلیس آگاهی گفت، زمانی که در منزل حضور نداشتم سارقان با تخریب درب خانه، وارد شده و اقدام به سرقت اموالم از جمله پول نقد و طلا کرده اند که ارزش اقلام سرقتی، ۱۵۰ میلیون تومان است.

اختیاری افزود: همزمان با تشکیل پرونده، اکیپ بررسی صحنه جرم پایگاه دوم پلیس آگاهی، به محل سرقت اعزام و طی بررسی‌های اولیه کارشناسان و بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته موجود در محل سرقت مشخص شد، ۲ جوان با پوشش ماسک و استفاده از یک دستگاه خودرو ۴۰۵ خاکستری به منزل شاکی مراجعه و اقدام به سرقت کرده اند.

به گفته این مقام انتظامی، در ادامه پی جویی‌ها و با جمع بندی مستندات موجود و انجام اقدامات ویژه کارآگاهان در پایش سرنخ‌های پرونده پس از چندین روز کار شبانه روزی ماموران پلیس، هویت سارقان به نام «احمد» و «حمید» شناسایی و مشخص شد متهمان در منطقه تهرانسر دارای قالیشویی بوده و از محل کار خود برای پوشش سرقت‌ها و شناسایی منازل شهروندان برای انجام سرقت استفاده می‌کنند.

اختیاری گفت: با توجه به اطلاعات جمع آوری شده و هماهنگی با مرجع قضایی دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت و نهایتا طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم دستگیر و در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه آن‌ها مقادیری اموال مسروقه و از جمله طلا کشف و ضبط شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در بازجویی ها، آنان به بزه ارتکابی اعتراف و با دستور مقام قضایی هر دو متهم برای کشف سرقت‌های احتمالی و زوایای پنهان پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر مهرداد بذرپاش محمدرضا نوایی سرقت منازل شهروندان قالیشویی طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر مهرداد بذرپاش محمدرضا نوایی پایگاه دوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار گودرزی گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت؛ در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میانسالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است. 

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد