Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

انفجار در یکی از کارخانه‌های تولید صنایع غذایی در چناران سبب مصدومیت 13 نفر شد.

خبرگزاری تسنیم با انتشار این خبر نوشته است: در این حادثه که مخزن کارخانه دچار انفجار شد 13 نفر مصدوم شدند که بلافاصله توسط اورژانس چناران به مراکز درمانی منتقل و پس از اقدامات درمانی مرخص شدند. متاسفانه این حادثه سبب فوت یکی از کارگران نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چناران این خبر را تائید کرد.

علت انفجار کارخانه تبرک در دست بررسی است

فرماندار چناران نیز با بیان اینکه دیگ بخار در کارخانه تبرک منفجر شد، گفت: علت انفجار در دست بررسی است.

حمید انصاری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ساعت ۹:۴۰ دقیقه صبح امروز دیگ بخار در کارخانه تبرک در محور مشهد ـ چناران منفجر شد.

فرماندار چناران با بیان اینکه علت انفجار در دست بررسی است، ادامه داد: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۱۱ نفر نیز مصدوم شدند.

وی با اشاره به انتقال مصدومان با آمبولانس به بیمارستان چناران، متذکر شد: حال مصدومان نسبتا خوب گزارش شده و پس از درمان سرپایی، از بیمارستان ترخیص شدند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کارخانه صنایع غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم