Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز در مجلس از طرح نمایندگان برای واریز یارانه نقدی معادل 40 لیتر بنزین به هر ایرانی خبر داد.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: نمایندگان طرحی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مجلس تدوین کردند که بر اساس آن یارانه نقدی معادل 40 لیتر بنزین ماهانه به حساب هر ایرانی باید واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع ارتباطی با سهمیه 60 لیتر بنزین ماهانه خودرو ندارد و به حساب هر ایرانی اعم از کسانی که خودرو دارند و یا ندارند باید واریز شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق این طرح قیمت بنزین یارانه نقدی معادل این 40 لیتر بر اساس فوب خلیج فارس است و شناور خواهد بود و هر وقت قیمت بنزین بالاتر رفت باید یارانه آن نیز افزایش یابد نه این که یک یارانه ثابت واریز شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0036iC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس بنزین لیتر بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد

از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ واریز مرحله دوم سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۴۰۱ برای سهامدارانی مستقیم و غیر مستقیم واریز می‌شود.

به گزارش سایت طلا، سود سهام عدالتی که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در خصوص آن اعلام کرد: پرداخت سود سهامداران عدالت مشمولان از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند آغاز شد و به مدت ۴۸ ساعت واریز سود برای تمام مشمولان به طول می‌انجامد.

همچنین سپرده سرمایه‌گذاری مرکزی اعلام کرد: سود سهام عدالت برای افراد به شش دلیل واریز نمی‌شود از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

در ادامه اعلام شد: دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۴۸۲ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی ۹۰۶ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد. افراد توجه داشته باشند میزان سود بر اساس سبد پرتفوی افراد متفاوت است.

دیگر خبرها

  • آرای نمایندگان از مجلس بعدی شفاف اعلام می‌شود
  • حریم شهرها باید متولی داشته باشد
  • مصرف روزانه بنزین مازندران ۵ میلیون لیتر است
  • کمک‌های ایرانی‌ها به مردم غزه به ۱۳۷ میلیارد تومان رسید
  • حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳ باید ۴۰ درصد افزایش یابد /پیشنهاد یارانه ای یک نماینده مجلس به دولت
  • دولت در سال جدید به کاهش تورم و گرانی‌های افسارگسیخته توجه کند
  • چرا شیوه اعطای «سهمیه بنزین به خودرو » باید به «سهمیه به نفر» تغییر کند؟
  • چهار شایعه جذاب اقتصادی که در آستانه سال نو تکذیب شد
  • درآمد قاچاقچیان سوخت ساعتی ۱۰ میلیارد تومان!/ رکورد مصرف بنزین اسفندماه شکسته شد
  • برای این افراد سود سهام عدالت واریز نشد