Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@06:28:25 GMT

نتانیاهو: طرح الحاق کرانه باختری همچنان پابرجاست

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۲۱۱

نتانیاهو: طرح الحاق کرانه باختری همچنان پابرجاست

خبرگزاری فارس: پایگاه خبری «عرب۴۸»، امروز (دوشنبه)، گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امروز حزب‌ «لیکود» در ارتباط با اجرای طرح اشغال کرانه باختری توپ را به زمین واشنگتن انداخته است.

طبق این گزارش، نتانیاهو در اشاره به طرح اشغال کرانه باختری به جمعی از روزنامه‌نگاران گفت: «قطعی کردن این مسئله در واشنگتن [صورت می‌گیرد].

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال همچنان پابرجاست».

این اظهارات در حالی است که پیشتر، «گابی اشکنازی» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه رادیویی گالاتز (موسوم به رادیو ارتش) در ارتباط با طرح اشغال گفته بود: «هیچکس درباره آن حرفی نمی‌زند... در حال حاضر، آمریکایی‌ها هم همینطور».

وی در ادامه همچنین با بیان اینکه به صورت هفتگی با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در تماس است، گفته بود: «علی‌رغم اینکه حدود یک ماه است اعمال حاکمیت اسرائیل [بر کرانه باختری] مطرح نشده اما نمی‌توانم با اطمینان بگویم که از دستور کار خارج شده است».

منبع: فردا

کلیدواژه: نتانیاهو طرح الحاق کرانه باختری کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟



منبع:الجزیره به فارسی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟