Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:32:56 GMT

عامل قدرت نمایی فضای مجازی در بندرترکمن دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۲۷۲۲

عامل قدرت نمایی فضای مجازی در بندرترکمن دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدعلی کریمی اظهارکرد: به دنبال انتشار کلیپی از قدرت نمایی و رجزخوانی یکی از اراذل و اوباش با یک قبضه سلاح شکاری برای شهروندان در فضای مجازی، مراتب شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز شد و پس از یکسری بررسی های فنی، ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری از مخفیگاهش کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی بیان کرد: متهم که از رفتار خود نادم بود در تحقیقات مقدماتی هدفش از این اقدام مجرمانه را جلب توجه و خودنمایی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان امنیت مردم از مطالبات شهروندان و مسئولان بوده و پلیس اجازه جولان دادن به این گونه افراد نخواهد داد.

کد خبر 4990357

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرترکمن نیروی انتظامی گلستان دستگیری اراذل و اوباش فضای مجازی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری دیشب یکی از خیابان های ارومیه خبر داد.

نلصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان