Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق آرسنال از پاری سن ژرمن و منچستر سیتی به عنوان دو شانس اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، سرانجام لیگ قهرمانان اروپا بعد از تعطیلات طولانی مدت از جمعه هفته آینده از سرگرفته خواهد شد.

آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال از دو شانس اصلی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در فوتبال نمی توان با قاطعیت سخن گفت. وقتی مقابل آتالانتا و اتلتیکو مادرید بازی می کنید بازی پیش بینی نمی شود و ممکن است که هر اتفاقی رخ دهد اما من براین باور هستم که دو  تیم پاری سن ژرمن و منچستر سیتی بیشترین شانس را برای قهرمانی در فصل جاری دارند.

او ادامه داد: منچستر سیتی و پاری سن ژرمن قدرت بالایی در جذب بازیکن دارند و تیم های بسیار باکیفیتی هستند. پاری سن ژرمن نسبت به 3-4 سال قبل کمی ضعیف تر شده است و فکر می کنم که آنها قبلا تیم کامل تری بودند. با این حال باید بگویم که این تیم در شرایط کنونی هم جزو سه تیم برتر اروپا است.

پاری سن ژرمن باید در یک چهارم نهایی به مصاف آتالانتا برود این درحالی است که منچستر سیتی باید با رئال مادرید در یک هشتم نهایی بازی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرسن ونگر لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد

 شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 2 عامل مهم برای ماندن امباپه در پاریس کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن می‌رود!‏

دیگر خبرها

  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏