Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از اختصاص ۲۱۷ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی سرمایه ای به این شهرستان خبر داد.

«اسماعیل بایبوردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای امسال شهرستان آران و بیدگل به ۲۱۷ میلیارد ریال رسیده است.

 

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان آران و بیدگل افزود: این اعتبارات شامل اعتبارات استانی، اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ۳ درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایبوردی اتمام پروژه‌های نیمه تمام را اولویت نخست این کمیته دانست ادامه داد: از مجموع اعتبارات تخصیص یافته، حدود ۱۹ میلیارد ریال به بخش‌های کمتر توسعه یافته شهرستان اختصاص یافته است و درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی به بخش کویرات تعلق می‌گیرد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: ۱۲۶ میلیارد ریال اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و ۷۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی  هم بخش دیگری از اعتبارات تملک دارایی این شهرستان را تشکیل می دهد.

 

بایبوردی افزود: همچنین بالغ بر ۵ میلیارد ریال اعتبار استانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تهیه و اجرای طرح‌ های هادی و بهسازی روستاهای شهرستان آران و بیدگل اختصاص یافته است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به تعداد زیاد پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام ادارات و اجرای پروژه های مشارکتی که با همت خیرین در حال اجرا است، اعتبارات استانی را برای اتمام این پروژه ها ناکافی خواند و از مسؤولان دستگاه های اجرایی خواست موضوع را از طریق تأمین اعتبارات ملی پیگیری کنند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتبارات تملک دارایی شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل تملک دارایی اصفهان شهرستان آران و بیدگل میلیارد ریال تملک دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم

هموارسازی معابر شهر جهت سهولت تردد شهروندان از مسائل با اهمیتی است که مسئولان شهری باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

مدتی است مسئولان ناحیه ۲ شهرستان آران و بیدگل اقدام به تعمیر و بهسازی روکش آسفالت معابر کردند این اقدام موجب شادمانی شهروندان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل